kotona olevat äidit, minkä verran laittaudutte aamuisin?
Kommentit (13)
laitan kasvoihin Lumenen sävyttävää kosteusvoidetta, hiukan aurinkopuuteria poskipunaksi, kulmat ja silmät kynällä, ripsaria + huulikiillettä. Hiukset laitan useimmiten "hauenleualla" kiinni.
olin sit kotona tai töissä. Hiukset on pakko muotoilla föönillä+kihartimella ja sit meikki naamaan (meikkivoide+puuteri+silmät). Muuten tuntuu, että olisin sairas tai en olisi herännyt olenkaan.
Ihan parina ekana päivänä vauvan syntymän jälkeen kotonaollessani laittauduin vasta iltapäivällä, mutta muuten olen ollut valmiina päivään viimeistään kymmeneltä.
olenko vain kotikulmilla.puistossa ym.
sillon käyn vaan suihkussa, kampaan hiukset ja
puen päälle ja eikun ulos.
jos olen lähdössä kaupunkiin, muskariin ym. niin silloin
lisäksi laitan meikkiä.
ripsarit, puuteri ja kulmat.
itselläänkin on reippaampi olo jos pikkusen laittautuu.
..kun laittaa itsensä ihmisen näköiseksi myös silloin, kun on "vaan" kotona, eli käyn suihkussa, kuivaan hiukset ja laitan ne ehkä ponnarille tai jätän auki, sävyttävä kosteusvoide, aurinkopuuteri, peitän tummat silmänaluset, kulmat ja silmät kynällä ja ripsaria. Eipä ole sitten niin iso kynnys lähteä ihan ex tempore vaikka kaupungille, jos siltä tuntuu.
varsinaisesti hienoja vaatteita, kampauksia ja mitään meikkiä en kotona jaksa
Lapsi kotihoidossa, vaikka me vanhemmat töissä.
Aina laitan itseni samalla tavalla.
Käyn suihkussa jos en ole illalla käynyt, usein kyllä käyn illalla, koska aamulla se on hankalaa, jos olen lapsen kans kaksin ja sitten aamupäivät venyy.
Harjaan hiukset ja jätän joko auki, tai laitan ponnarille. Kulmissa ja ripsissä minulla on kestovärit, käyn laittamassa ne kosmetologilla n. kk: n välein. Laitan meikkivoidepuuterin, taivutan ripset ja laitan huulirasvaa, jossa vähän kiiltoa.
Naamaan kosteusvoide, meikkivoide, puuteri, silmiin rajaus ja ripsiväri, kulmat siisteiksi.
Puhtaat ja siistit vaatteet päälle jos olen lähdössä ulos, kotona t-paita ja verkkarit.
Laitan huulipunat ja kaikki jopa omaan pihaan mennessä, on kiva olla kun tuntee itsensä nätiksi:)
Tosin tuntuu, että melkein joka päivä on bad hair day joten usein hiukset ovat ponnarilla.
harjaan hampaat ja hiukset.
Suihkussa käyn yleensä illalla.
Jotain rentoa, mutta naisellista päälle ja sitten tukka hyvin.
Ja tietysti deodorantti. Suihkussa käyn iltaisin, aamulla ei oikein onnistu. Nuorempana laitoin enemmän, nykyään meikkaan vain jos on joku erityisempi tilanne.
suihkussa ja laitan kosteusvoidetta. Jos olen lähdössä jonnekin tai kun olen töissä saatan taivuttaa ripset ja yllensä aina laitan sävyttävää huulirasvaa. Jos olen tosi kulahtaneen näköinen laitan puuteria. Hiukset "laitan" puristelemalla kiharoita silloin tällöin kun ne kuivuvat. Ei mun tarvitse muuta tehdä ;)
jos lähden jonnekin, hajuvettä ja silmiin rajaus ja ripsaria