Mita mielta olette? olen flirttaillut toisen miehen kanssa ja en paase tunteistani eroon. Ihastus on kestanyt jo kohta vuoden.
Emme ole pitkään aikaan nähneet ja luulin jo unohtaneeni hänet, mutta en pysty tukahduttamaan tunteitani.
Mitä mieltä olette? Tekeeke fiksu mies aloitteen vai antaako olla varatun naisen.
Odotankin mieheltä tylyä käytöstä, jotta pääsisin hänestä eroon.
Kommentit (10)
Mieti onko ihastus ja pikku seikkailu niin tärkeää että tuhoat sillä perheesi.
En haluaisi vaihtaa nykyistä hyvää miestäni toiseen.
Tunteilleni en vaan voi mitään. Ja tiedoksi, ei ole toisen miehen kanssa flirttiä pahempaa tapahtunut.
ap
En itse pysty ainakaan vielä siihe. Olen aikaisemmikin ihastunut, mutta se on mennyt ohi kahdessa viikossa.
Ei näin voimakasta tunnetta ole ollut koskaan edes mieheni kanssa.
Pitikin mennä vielä tämä kokemaan. Olisin halunnut nauttia onnellisesta elämästä mieheni kanssa ilman lisärasitteita.
ap
Kun keskityt tuohon toiseen mieheen, asia paisuu mielessäsi suuremmaksi kuin onkaan.
valmis vaikka mihin mutta minä otin ns. järjen käteeni ja kyllä se silti vieläkin mielessä kummittelee ja varsinkin jos sen miehen näkeekin vilaukselta. Tunteet on tunteita ja voi ne yrittää järjellä tukahduttaa mutta vaikea antaa neuvoja kun en tiedä oliko oma valintanikaan se ainoa oikea. Joskus voi olaa oikein valita toisinkin, mene ja tiedä. Mieti nyt tarkaan ja järkeile asioita vaikka elätkin nyt toisaalta ihan tunnerikasta aikaa, tsemppiä.
anna tunteiden olla ja nauti niistä. Mutta varo tekojasi, äläkä annan toisen ymmärtää mitään ylimääräistä. Kyllä se tunne kuihtuu vähitellen.
Ajattelen häntä vain koko ajan.
En jaksa enää kohta tätä tilannetta.
Olen aina aikaisemmin ajatellut, että ihastuksia tulee ja ne menee, mutta tämä ihastus ei tunnu häviävän.
Mies jo valittaa, että en kuule ja näe mitään. Kohta riidellään pelkästään siitä
ap
Vierailija:
Ajattelen häntä vain koko ajan.
En jaksa enää kohta tätä tilannetta.
Olen aina aikaisemmin ajatellut, että ihastuksia tulee ja ne menee, mutta tämä ihastus ei tunnu häviävän.
Mies jo valittaa, että en kuule ja näe mitään. Kohta riidellään pelkästään siitäap
Tosilla on moraali kohdallaan,toisilla ei!