Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita kolmekymppisiä joilla ei ole vieläkään yhtään reikää?

Vierailija
26.07.2007 |

Eikä ole koskaan ollutkaan...

Täällä yksi! :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Ei myöskään koskaan ollut esim. hammasrautoja, hammaskivea tms. koskaan ei siis mitään toimenpidettä tehty. Korkeintaan taskastuksen yhteydessä fluorattu. Ei muuta.)

Mutta 32v. kävin hammaslääkärissä, ottivat rutiinitoimenpiteenä röntkenit, niin löytyi hampaan " alta" reikä, ja pääsinkin suoraan tutustumaan juurhoidon ihmeelliseen maailmaan. Kyllä tekikin kipeää. 5 kertaa sekin hoito kesti, ja voi niitä kipuja.

Mutta onneksi toistaiseksin ainoa operaatio hampaissa ja nyt ikää 33v. :)

Vierailija
2/10 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 32. Isoäitini kuoli täysin ehjin hampain (70-vuotiaana), joten taitaa olla sukuvika. Oikomishoidoissa olen kyllä juossut varmaan kahden edestä. Ja hamamskiveä pitää poistattaa tiheään. Tosin tuo hamamskivi on kuulemma merkki hyvästä syljestä, joka estää reikien tuloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvissa vai missä?

Vierailija
4/10 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti lapsemme ovat perineet hänen hammasluuston.

Tosin olin minäkin jo pitkästi teini-iässä ennen ekaa reikää.

Vierailija
5/10 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kans kuullut että se on vaan hyvä merkki, kunhan siis tosiaan käy poistattamassa sen hammaskiven. t. ap

Vierailija
6/10 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies39v eikä ikinä ollut reikiä, anoppi täytti just 60v, myös hänellä ei hampaita ikinä paikattu.

Vierailija
7/10 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yhtä hyvät hampaat. Vanhemmillamme on kyllä molemmilla paikattu hampaita jo kouluiässä, joten meillä tämä ei ole varmaan perinnöllistä.

Vierailija
8/10 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäri kohta niin saa nähdä. Vähän on vihlonut, mutta ei aina. Ihan pelottaa, jos reikä, että sattuuko se paikkaus. Apua!

Vierailija
9/10 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että monesti tulee 30-35 -vuotias, jolla ei ole yhtään reikää aikaisemmin, mutta kun tulee minulle, niin kylläpä löytyy, eli ei ole vain hoidattanut hampaita tai edellinen hammaslääkäri ollut näkövikainen.

60- 70-vuotiailla karies ei ole aktiivista, mutta taatusti hampaat heiluvat hammaskiven vuoksi. Näkisittepä vain. Ja ton ikäisillä se muisti tuppaa pätkimään, ei muista niitä paikkauksia, joita siellä on todellakin tehty.

Vierailija
10/10 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksikään hammaslääkäri ei ole vielä reikiä löytänyt. Kai mun pitäis tulla sulle, kun kerran löydät paikattavaa niidenkin hampaista, joilta reijät muut hammaslääkärit ovat jääneet huomaamatta. t. se 34-vuotias, jolla ei vielä ole ollut reikiä hampaissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi