Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jo on kun ei aikuinen ihminen osaa käyttäytyä!!!!!!

Vierailija
25.07.2007 |

Tänään kaupassa jäin ostoksia pakkaamaan seinän vierustalle, en siis keskelle käytävää, kun en kassalla ehtinyt kunnolla pakata. Viereen parkkeerasi lauma nuoria mäyräkoirineen odottamaan kavereitaan, tukkivat siinä sitten ilmeisesti tien. En tuohon pahemmin kiinnittänyt huomiota, sitten eräs nainen tönäisi MINUA kärryillän ja samalla vaahtosi että täytyy koko käytävä tukkia! Siis ilman mitään varoitusta tönäisi täyteen lastatuilla painavilla kärryillä selkään niin että horjahdin eteenpäin. Ja minä olen viimeisilläni raskaana! Ei tuota pikkuseikkaa ilmeisesti huomannut kun alkoi kovasti anteeksi pyytelemään ja selittelemään, ettei huomannut minun olevan raskaana. Jumalauta, onko ihan sallittua pahoinpidellä ihmisiä, oli ihminen raskaana tai ei!

Tavallaan huvittavaa oli se, että ne vieressä seisseet nuoret " huligaanit" tulivat kysymään olenko varmasti kunnossa ja pitämään saarnaa tuolle keski-ikäiselle " hienolle rouvalle" . Niin se ulkonäkö pettää. Onko ihan oikeasti niin kova kiire ettei voi PYYTÄÄ antamaan tietä? Kun en niitä silmiä vielä ole selkääni saanut. Säikähdyksellähän tuosta selvittiin, mutta olisi voinut käydä pahemminkin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks mummo tunki siitä sivusta ja laittoi oman pussinsa puntarille.

Mä sit vaan kylmän rauhallisesti otin sen mummon pussin pois siitä ja punnitsin omani ensin. Perkele.

Vierailija
2/10 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät kestä pikkulapsia yhtään? Minulle on käynyt muutamankin kerran niin, että jompi kumpi lapsistani on kaupassa kävellessään vahingossa törmännyt johonkin aikuiseen tai tukkinut aikuisen tien pikkukärryillään. Kun pyydän tapahtunutta anteeksi, tantat vain mulkoilevat pahansuopaisesti.

Korostettakoon, että lapseni ovat aivan tavallisia, hyväkäytöksisiä lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 4-v. tönäisi vahingossa jotain kasaa niin yksi tavara tipahti. En ennättänyt sanoa mitään kun keski-ikäinen rouva alkoi huutamaan lapselle: " Noniin, nyt tavaratkin tippuu! Ei täällä saa mihinkään koskea! Pitäisi osata käyttäytyä!" Vähänkö suututti. Kaikki ihmiset kääntyi katsomaan tätä episodia. Se sama rouva katteli aiemmin pahasti jo kun poika väsyneenä vaelteli käytävillä ja katteli leluja ja kyseli kovaan ääneen saako lelun jne. Mielestäni ihan normaalia 4-vuotiaan käytöstä.

Vierailija
4/10 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

räyhäsivät lapsilleni Prismassa kerran. Lapsiparat pitivät hauskaa keskenään tekemättä kellekkään ulkopuoliselle kiusaa.

Näiden kiukkuisten isovanhempien (tosin luulen että olviat lapseton pariskunta) he olivat väärässä paikassa.

Vierailija
5/10 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti juuri keski-iän ylittäneet naiset yksinkertaisesti työntävät ihmisiä pois tieltään juuri ostoskärryillä tai sateenvarjolla, kävelykepillä tms...

Vierailija
6/10 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän on aivan yleinen käyttäytymiskoodi se, että ihminen vyöryy kärryineen eteenpäin venähtäneissä trikoohousuissa ja löysässä t-paidassa kuin Euroopan omistaja eikä vahingossakaan pyydä anteeksi minkäänlaista tahallista tai tahatonta töytäisyä.

Vierailija
7/10 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun luulin että jotenkin harvinaisen huonokäytöksinen nainen kyseessä.. En ole aikaisemmin törmännyt (kirjaimellisesti). ap

Vierailija
8/10 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla eräskin naisihminen läpsäisi suljetulla sateenvarjolla mun (2v!!!) tytärtä sääreen, kun kuskasi pikkukärryjään kaupassa ilmeisesti mummon mielestä liian hitaasti.

En tosin minäkään sen jälkeen järin asiallisesti käyttäytynyt, nappasin varjosta kiinni ja ilmoitin mummolle, että jos minun lapseeni haluaa käydä käsiksi, joutuu ensin selättämään meikäläisen. Eipä tuo anteeksi pyytänyt tai muutakaan, lähti vain lipettiin.

Sen suurempaa meteliä en aiheesta nostanut, tyttöön ei sattunut (ilmoittaa yleensä hyvin reippaasti pienestäkin pipistä) mutta mun sappeni kiehahti. Itse pelästyin lähinnä sitä, että olisin voinut tehdä mitä vain siinä tilanteessa.. Oikea leijonaemo-hetki..

Vierailija
9/10 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on paljon kärttyisiä kärryilijöitä näin ruuhka-aikana (kesä ja joulu). Käytävät on helvetin pienet ja ihmiset tietenkin pysähtyvät käytäville tonkimaan tavaraa. Ei siitä ohi pääse. Koko kaupassa pitäisi olla kärrykielto ja korit vain käteen (tosin niidenkin kanssa tekee tiukkaa, jos vastaantulevalla on myös kori käsivarsilla siinä sivussa keikkumassa).

Vierailija
10/10 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös busseissa. Kyynärpäätä tulee lähes joka kerta, kun kuljen vaunujen kanssa ja mummokansaa kulkee sen bussin keskiosan ohi, jossa seisotaan vaunujen kanssa. Lisäksi tuhahdellaan ja mulkoillaan, kun joudutaan niiden vetokärryjen kanssa väistymään lastenvaunujen tieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi