Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Kenen kanssa puhut seksistä/seksielämästäsi?

Vierailija
25.07.2007 |

Olen naimisissa oleva nainen. Minulla on yksi naimisissa oleva ystävä, muut ovat avoliitossa/sinkkuja. Olen huomannut, että vaikka nämä avoystävät juttelevat avoimesti seksielämästään, en pysty sanomaan heille sanaakaan omastani, koska koen olevani niin eri viivalla heidän kanssaan. Toisaalta heistä kuulostan varmaan sulkeutuneelta, kun en osallistu seksikeskusteluun.

Naimisissa olevan ystäväni kanssa sen sijaan voin puhua suht avoimesti seksistä ja sen nykytilasta omassa suhteessani.

Muilla näin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä ehkä puhuttiin, mutta nyt se on yksityisasia, minun ja mieheni välinen juttu. Mieheni kanssa siis keskustelen meidän seksielämästä, mutta tuntuisi kiusalliseltakin ruveta ulkopuolisille selittämään, eikä se niille kuulu.

No, terapeutilleni puhun tarvittaessa.

Vierailija
2/4 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleisellä tasolla seksistä voin puhua kenen kanssa vaan. Kunhan keskustelu on asiallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään syytä puhua muille seksielämästämme. Korkeintaan täällä saatan joskus vastata johonkin aiheeseen liittyvään kysymykseen, nimettömänä. ;)

Vierailija
4/4 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis käydä erittelemään jokaista aktia.

Muutaman kanssa voin keskustella jos on jotain ongelmia/ihmetystä. Ja koskee siis muutenkin intiimi asioita,ei pelkästään seksiä. Tyttöjen jutu on tyttöjen juttuja ;)