Kommentit (8)

Vierailija

Minä oon kuvitellut että nimenomaan ei saisi ponnistaa vaan jotenkin hengittelyn mukana pitäisi pökäleen itsestään tulla ulos.

Olenko nyt ihan väärässä luulossa?

Sinänsä kuulosti hyviltä neuvoilta ainakin rytmien, veden saannin ja asioiden selittämisen suhteen. Hieno juttu!

8-vuotiaan ummetustaipuvaisen ...

Kerrankin todella tärkeä ja hyvä artikkeli! Kunpa näistä asioista puhuttaisiin enemmän ja jaettaisiin vanhemmille oikeaa tietoa jo ennaltaehkäisevästi! Kiitokset tästä

Vierailija

Panttaajat vainoaa mua. Opiskelija kaveri huusi että tule katsomaan. En mennyt, siellä oli jotain mikä ei mennyt pöntöstä alas. Oma veli saattoi jättää väliin päivän tai kaksi. Emäntä kirvasi kun kolmas vai neljäs pöntön tukkiminen. Sitten ex oli panttaaja ja tietysti tukki pöntön. Parikin kertaa, toivottovasti sitä hävetti. Ainakin meni punaiseksi kun ääneen ihmettelin että miten SE oli voinut tulla ulos niin pienestä naisesta.

Tarinankertoja

Meillä on tämä tyyppi nimeltä Salapissa. Hän on hyvin ovela. Hän odottaa virtsarakossa, vaikkei sinusta, rakas lapsi, yhtään tunnu siltä. Hän on siellä piilossa. Et huomaa ollenkaan. Mutta jos et nyt mene potalle, Salapissa lurahtaa kohta housuun, ja sitten on ikävää ja märkää. Menepä heti kokeilemaan, onko Salapissa sittenkin siellä. Päästä mokoma ovelus pois! - Tällä tarinalla olen saanut molemmat lapset käymään potalle vastustelematta. :-D

Vierailija

Kiitos hyvästä artikkelista! Oli mukava löytää asiantuntevaa tietoa aiheesta, josta tietoa tuntuu olevan liian vähän niin vanhemmilla kuin terveydenhoitajillakin. Kiitos.

Thread has been locked.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat