Miten säästää enempi?
Pieniäkin vinkkejä otetaan vastaan!
Mikä on sun tapa säästää?
Kommentit (33)
Tällä yksinkertaisella neuvolla olen pystynyt elämään naurettavan pienellä palkalla hyvin ja käyn kerran vuodessa ulkomaanmatkallakin.
itse sinne kirpparille myymään kaikki tarpeeton pois
kahvia ja eväät töihin mukaan *reps* oletko yksinäinen susi?
osta valmisruokia vaan tee itse esim. lasagne
saa halvemmalla ostamalla 1/4 vuosittaisen painoksen anttilasta
Vierailija:
kahvia ja eväät töihin mukaan *reps* oletko yksinäinen susi?
Kahvi meillä on talon puolesta. Eli sitä en ottaisi kotoa mukaan, eikä se termoksessa niin lämpimänä edes pysy.
-aja autolla vain välttämättömät menot
-kilpailuta lainat, vakuutukset, puhelinliittymät, sähköt
- jos erillinen vesilasku, turha luttaaminen pois
siirrytään nyt tuonne meille kahvihuoneeseen niin pistän janssonit tuleen koko porukalle
meillä itse asiassa valtaosa syö eväitä.
Ja kahvin otan aamuksi ja aamupäiväksi. Menen usein jo kello 7 ja on ihanaa juoda aamukahvit rauhassa samalla kun aloittelee päivän töitä.
Kunnon termarissa kyllä säilyy. Meillä kahvi maksaa euron kuppi, joten viikossa säästää jo 10 euroa ja kuussa 40 - 50 euroa, vuodessa 500 -600 euroa sillä, että vie termarilla... Samaten säästää sen ajan, mitä kahvin hakemiseen menisi, eli noin puoli tuntia päivässä.
13
töitä ja työpaikkoja on erilaisia! Työssä jossa syödään asiakkaan kanssa tuskin tarvitsee maksaa niitä aterioita. Jos tarvitsee, on neuvotellut itselleen huonot työehdot.
13
Otat siis rahaa mukaan vain kun olet menossa kauppaan tmv.
En syö usein anoppilassa, enkä muutenkaan " säästä" muiden kustannuksella. Jos en työpaikalla syö Amican lounaita, se yhtiö tuskin kaatuu.
13
kaupungilta pullot puistoista ja vie kauppaan