Sanokaa nyt REHELLISESTI: Eikö imettämisessä muka ole MITÄÄN seksuaalista??? Mies kysyy...
Kommentit (12)
Itseasiassa keskusteltiin miehen kanssa eilen illalla asiasta. Sattu ihan helkkaristi, kun poika puri nännistä. Vedet tuli silmiin ja teki mieli HUUUUUUTAAAAA (mutta vaan Huusin). Mies kysyi, että eikö se satu, kun hän puraisee nänniä. Ei satu. Tuskin puree yhtä lujaakaan, mutta se miehen näykkäisy tekee silleen ihanasti kipeetä. On siinä vissi ero. Ei ole eroottista latausta imetyksessä, ei.
Esikoisen syntymän jälkeen mulla ei ole edes ollut enää tuntoa näinneissä ja nännipihassa. En edes tunne kosketusta tai nipistystä. Täysin tunnoton.
Oi kun vielä kerran saisi sen kokea :¨(
Tokihan siitä saa nautintoa (kunhan se alkaa sujua) siinä mielessä, että nauttii siitä kun voi ruokkia lastaan omalla maidollaan ja ollaan lähekkäin lapsen kanssa. Mutta ei mitään seksuaalista.
Hei, mies: meillä naisilla on nämä rinnat 24 h vuorokaudessa, koko ajan. Sinulle rinnat voi olla = seksi, mutta meille ne ovat luonnollinen osa vartaloa.
Mutta minulla on ystävä, joka kerran " avautui" (aikana ennen kuin itselläni oli vielä lapsia) aiheesta ja kertoi saavansa tiettyä eroottis-seksuaalista tyydytystä lapsensa imettämisestä. Imettikin sitten monta vuotta, yh kyseessä. Hieman tätä ihmettelin ja omien imetysten jälkeen olen ihmetellyt entistä enemmän.
Kun imuote on oikea niin imetys ei edes tunnu.
Onko kenenkään mielestä tampoonissa mitään seksuaalista?
Se on myös kehollisuutta, naiseutta (mieheyttä) ja mielikuvia.
Jos imetyksessä on jotain seksuaalisuutta, niin sitä että on ylpeä/tyytyväinen naiselliseen kehoonsa ja siihen, että se on pystynyt tuomaan vauvan tähän maailmaan ja että se tuottaa maitoa tälle nälkäiselle kasvavalle lapselle.
Jos siihen liittyisi haluamista ja kiihottumista, niin se ois ihan perverssiä. Mun mielestä ainakin.
mies imee rintojani (maitoisia :)) sekstaillessa. Samoin miestäni kiihottaa, kun maito suihkuaa rinnoista. Ja olemme ihan normaaleja ihmisiä, joilla on normaalit seksuaaliset halut.
nautintoa kylläkin, imettäminen on ihanaa, tunnen valtavaa hellyyttä sitä pientä nyyttiä kohtaan, samoin tuntuu hyvältä kun täydet rinnat tyhjenee (vrt kun täysi virtsarakko tyhjenee). Mutta siis ei mitään seksuaalista/eroottista nautintoa!
TIesitkö että muunkinlaista fyysistä mielihyvää voi ihminen kokea?
toisen lapsen imetys tuntui todella nautinnolta. Itse päätarkoitus, vauvan ruokkiminen pelkän mietylsen avulla, ei sillä kertaa jostain syystä onnistunut, mutta imetys sai aikaan lähes orgasmin, No ei ehkä sentään ihan, ja missään tapauksessa en ajatellut sitä seksuaalisena tapahtumana, mutta kyllä siitä ihan fyysisesti nautin todella paljon.
EI