Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pohdin taas vakavasti itsemurhaa. Minulle tama elama on liian vaikeaa. Olen liian herkka. Lapsikin on niin pieni viela, etta ei edes muistaisi minua.

Vierailija
19.07.2007 |

Hänelle jäisi hyvä isä.

Nyt rupesi kuulostamaan marttyyriltä, mutta se ei ollut tarkoitus. Minä olen vaan niin väsynyt yrittämään, en jaksa enää. Sairaseläkkeelle en pääse, vaikka haluaisin. Töissä en kuitenkaan pysty käymään, olen ollut kohta vuoden sairauslomalla henkisistä syistä. Mutta se ei Kelalle riitä.

Nyt harkitsen kuolemista.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläkkeelle! Todellakaan.

Vierailija
22/31 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vasta lapsen tulon jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuin ajatuksesta ajattelemalla kuvitteellista valokuvaa omasta arkustani jonka vierellä lapseni seisovat.

Ajattelin tätä usein. En voi saattaa lapsiani sellaiseen tilanteeseen.

Vierailija
24/31 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jotain niin pahaa, sisuskaluja kalvavaa. On kuin pään sisällä olisi mätää, joka myrkyttää koko kropan. Ja jos aivot eivät pelaa normaalisti, ei pelaa mikään muukaan. Mielen synkkyys on kaiken loppu. Pahat ajatukset maistuvat konkreettisesti suussa pahalle.

Olen vuosia paininut ongelmieni kanssa, eikä mitään kehitystä ole tapahtanut. Minä en vaan jaksa. Samat ongelmat toistuvat aina vaan.

Kuten joku sanoikin, sairas äiti voi tartuttaa sairautensa lapseen. En halua lapseni omaavan minun mielisairaita toimintamallejani, joita en kykene muuttamaan.

Kyllä minulla on tarve purkaa itseäni, vaikka sitten tänne palstalle.

Vierailija
25/31 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olet tuollaisessa kunnossa? Törkeää.

Vierailija
26/31 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekosi vaikuttaa. Oma sisareni teki itsemurhan keväällä ja koskaan en tule pääsemään siitä yli. Nyt syön masennuslääkkeitä ja rauhoittavia, nukun unilääkkeillä. En toivo kenellekään sitä mitä perheeni on kokenut.

Vierailija
27/31 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
28/31 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuo on juuri masentuneelle tyypillistä yksisilmäisyyttä ja itsekeskeisyyttä. Minä, minä, minä.

Lapsella pitäisi olla oikeus oikeaan äitiin. Anna lapsi pois, jos et kykene olemaan kunnollinen vanhempi.

32

Vierailija
29/31 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisella äidillä ei lapsi mitään tee.

Vierailija
30/31 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni isovanhempi on aikuisiällä sairastunut masennukseen, sekä sairaalahoitoa vaatineeseen skitsofreniaan.

säännöllisellä terapialla, ja sopivalla lääkityksellä tämä, noin 30 v sitten sairastunut ihminen on nykyään niin kunnossa, että taustastaan tietämätön ei huomaisi mitään " merkkiä" sairauksista.

Sinullakin on toivoa.

Onko lääkitystä? Terapiaa?

Vierailija
31/31 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä lapselle ihanat tulevat 30 vuotta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi