Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
kellään niskassa ehkä venähdys niin että outo päänsärky ollut päiviä? vaikea selittää, tai
19.07.2007 |
voiko olla joku tulehdusperäistä. Kun nukahdin autossa maa:na oli niska jotenkin jumissa kun heräsin. No, ajattelin että eiköhän se siitä. Mut nyt kolmatta päivää kun pakko ottaa buranaa koska niskassa oikealla puolelle edelleen kipeä kohta, ja säteilee melkein otsaa asti pään yli siellä oikealla puolella aivan kun ois joku hermo puristuksissa. Voiko näin olla tai mitä tämä on? Ei ole varsinaista päänsärkyäkään mut silti särkee, huh, kun outoa. Tietääkö joku jotain?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Heti aamulla, kun heräsin, jomotti niin perhanasti. Edellisenä päivänä olin paljon ulkona, ja niskoihin osui kylmä tuuli. Buranaa kului, kunnes yhtenä aamuna kipu oli poissa. Lääke ei oikein kipuun purrut. Venyttelin niskoja kevyesti (yleensä niskavenytyksistä tulee päänsärkyä), ja mies hieroi hartioita.
Mulle tulee aina välillä tuollaisia kipupäiviä, jolloin pää särkee niin että oksettaa. Migreeniksikin olen sitä ajatellut, mutta mulla on yleensä aurallisia migreenejä, enkä tiedä, voiko samalla ihmisellä olla kahdenlaista migreeniä.
Toivottavasti kipusi hellittää, tiedän tosiaan, miltä siusta tuntuu.