Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Touhutipoista kysymys

Vierailija
07.07.2007 |

Miehellä tulee yleensä aina esileikkien aikana muutamia kirkkaita touhutippoja peniksen kärkeen. Mutta mitä h*ttoa?!? Tänään tulikin valkoista sellaista sperman ja kirkkaan touhutipan välimuotoa PALJON. Ei nyt niin paljon kuin lauetessa, mutta sanotaanko ruokalusikallisen tai kahden verran.

Mistä voi johtua?

Ei koskaan 6v aikana ole tullut sellaista. Mies itse ei tainnut edes huomata.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Minun miehelläni siis erittyy normaalia runsaammin spermaa, sen tiesinkin. Ei ole muilla noin paljon ruiskunnut, mutta se ei ole tässä se pääkysymys. Minun kiinnostaa edelleen tuo kummallinen neste.

Vierailija:

Vierailija:

ainahan missä tahansa kyselyissä peittoavat keskiverron meenen tullen; tulot on huippuluokkaa, komeita ovat kuin mitkä jne.

Eli ihmekkös tuokaan, että tuottavat spermaakin kymmenkertaisen määrän nomaalimiehiin verrattuna :)

Mitenkäs ap sen sperman määrän mittasi? Kaapi mahaltaan kuppiin...? Sorry mutta ajatus naurattaa aika lailla...

Vierailija
22/24 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

( ja huom: keskimääräinen penis on 16 senttiä pitkä ) :D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saattaisi pitää paikkansa, mutta muuten ei penis vaikuttanut hiivaiselta. Pitääpä tarkkailla ja kysyä mieheltä kutiseeko yhtään. Minulla ei kyllä ole nyt ollut hiivaa, mutta voiko se tulla miehille itsestään, jos on joskus minulta saanut tartunnan?

ap

Vierailija:

Olisko miehelläsi hiivatulehdus. Kuvailemasi oireet tulevat miehellä ko. vaivan yhteydessä.

t. sairaanhoitaja

Vierailija
24/24 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minulla ei kyllä ole nyt ollut hiivaa, mutta voiko se tulla miehille itsestään, jos on joskus minulta saanut tartunnan?

Hiivaahan on ihmisen iholla aina. Joillain se sitten joskus jostain syystä riehaantuu ja alkaa aiheuttaa oireita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan