Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaannuinko turhasta? Asiaa opiskelukavereista...

Vierailija
02.07.2007 |

Tai no, loukkaantuminen on liian voimakas sana, mutta vähän ikävältä tämä tuntui kuitenkin. Meillä on ollut viime syksystä asti meneillään kiinnostava ja mukava projekti, johon on kuulunut 8 opiskelijaa. Yhteishenki on ollut hyvä ja kaikin puolin on ollut tosi kiva tehdä yhdessä töitä ja juhliakin.

Nyt kesälläkin suurin osa meistä jäi jatkamaan projektia vapaaehtoisesti. Koska uusiakin ihmisiä saatiin mukaan, mitään henkilöstöpulaa ei ole. Minäkin jäin, mutta nyt viime viikolla päätin kuitenkin, etten ehdi enkä jaksa olla mukana kesällä. Laitoin asiasta postia kaikille, kiitin yhteistyöstä ja toivottelin kaikkea hyvää.

Yksi hikinen tyyppi on vastannut minulle! Tulee vähän sellainen olo, että olenko sittenkin ollut lähes vuoden mittaisessa projektissa täysin yhdentekevä, kun porukka ei halua edes hyvästellä? Jos joku toinen ilmoittaisi tällaista, niin minulle ei tulisi mieleenkään olla vastaamatta. Eikö se kuulu jo hyviin perustapoihin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedonanto, johon en olisi vastannut. Enkä itsekään haluaisi esim. työkaverieni vastaavan viestiini, jossa ilmoitan olevani poissa viikon pari. Jos kaikki vastaisivat olisi heti kymmenkunta uutta viestiä laatikossa ja ne kaikki pitäisi lukea läpi. Miksi vstata jos ei mitään kysytä?

Yleensä olen pyytänyt kuittausta sähköpostiini, jos ilmoittelen jotain tärkeää. En itse odota tämän tyylisiin yleisviesteihin kommentteja.

Vierailija
2/6 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli voi olla ettei kaikki ole edes vielä saaneet viestiäsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä välttämättä lue sähköpostiaan saati jaksa käyttää aikaansa siihen vastaamiseen.

Vierailija
4/6 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on että suurin osa ihmisistä ei vastaa viesteihin/posteihin, joihin " ei tarvitse" vastata. Eli niihin missä ei kysytä mitään.

MUTTA on erittäin kohteliasta ja normaalia vastata kaikkiin viesteihin jotenkin. Nykyään on kummallsita se ettei edes kutsuihin tm. vastata mitään. Vastaamattomuus ei kuitenkaan tarkoita, että olisit yhdentekevä.

T. koitan vastata aina

Vierailija
5/6 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koska koko projekti pyörii verkossa, on sähköpostin lukeminen aika olennainen osa sitä.

ap

Vierailija
6/6 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin vastannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi