Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottaa ulkomaanvuosien jälkeen suomalaisten rumuus ja laittamattomuus

Vierailija
20.06.2007 |

Pikkuisen eforttia naiset: nätit vaatteet, kevyt meikki ja pilkettä silmäkulmaan - on kaikille mukavampaa!

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo oot sä kova jätkä kun sulla on ihan ulkomaanvuosia takana. Ei millään jaksaisi näitä.

Vierailija
2/116 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pikkuisen eforttia naiset: nätit vaatteet, kevyt meikki ja pilkettä silmäkulmaan - on kaikille mukavampaa!

Mieheni sisko on juuri käymässä ja hän murisee, kun meillä ei ole kunnon vaatteita. Käytämme edelleen 10 vuotta sitten hankittuja vaatteita. Hän ei ymmärrä, että meillä ei oikeasti ole rahaa. Olemme sentään korkeasti koulutettuja, mutta kun suomalainen palkkataso on mitä on ja välillä on ollut työttömyyttäkin, jolloin säästöt tuli syötyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kelpaat arvostelemaan muita. En ole kyllä sellaista maata vielä itse löytänyt, jossa olisi ollut vain kauniita ja meikattuja naisia. Joka maassa on moneksi.

Vierailija
4/116 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin vuosia sitten päiviteltiin, kun ihmiset käyvät kaupassakin tuulipuvut päällä. Itselläni ei tuulipukua ollutkaan ja kauppaankin menin aina meikattuna ja siististi pukeutuneena. Kirjoittelujen jälkeen ostin ensimmäisen tuulipuvun ja olen käynyt se päällä kaupassa, en tietenkään aina, mutta joskus. Minua tosiaan ärsyttää tuollainen ohjailu miten ihmisten pitäisi pukeutua ja laittautua.

Vierailija
5/116 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asuin aikanaan liki 10 vuotta Italiassa.

Vierailija
6/116 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en ole ulkomailla asunut, käynyt kyllä monesti, ja MISSÄÄN maassa ei naiset ole niin laittamattomia kuin Suomessa! Tottakai ulkomaillakin on laittamattomia naisia, muttei niin näkyvästi ja paljoa kuin Suomessa.

Vierailija
7/116 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vie mut jonnekin jota varten kannattaa laittautua. Jos tulet mua Siwassa vastaan, on turha olettaa että oisin laittautunut kauppareissulle ihan vaan sua varten.

Vierailija
8/116 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaapa vaan saanko pahoja katseita? Viimeksi neuvolassakin täti jo mainitsi asiasta...

Jatkan silti laittautumista.

Nimimerkillä hameet kunniaan!

Vierailija
9/116 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomimammat voisi hieman tsemiä laittautumisessa..Ei tarvitse juhlameikkiä tietenkään, mutta edes puistoon ehjissä vaatteissa.. =)

Vierailija
10/116 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi alkaa meikkaamaan vain siksi, että jollain ulkomammalla olisi paremmat oltavat. Minä kuljen niissä vaatteissa missä haluan, viihdyin vaatteissani ja olen ihan perusnätti meikittömänä. Nautin elämästäni.

Vinkki ap:lle...ala sinäkin nauttimaan ja lopeta ihmisten kyylääminen.

Vierailija
11/116 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maassa maan tavalla ja minä ainakin pukeudun juuri niinkuin haluan.

Vierailija
12/116 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai ei oo rahaa, vaikka käyt töissä? mä oon " pelkkä" siivooja ja kyl mul on vara ostaa uusia vaatteita ja kenkiä ym. ei tietenkään jatkuvalla syötöllä/koko ajan, mut siisteissä vaatteissa kuljen.

entä sä kolmonen, kirpparit? sieltähän saa halvemmalla ja varmasti löytyy sieltäkin tosi siistejä vaatteita????

Vierailija
13/116 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan huutiksesta ja kirppareilta vaatteita yms.

Meikit ostan halvimmasta päästä, anytimea ja lumenea.

Olen nyt kotihoidontuella ja silti olen aina laitettu.

En ole kaunis, mutta laitettuna sievä ja tunnen itseni paremmaksi kun olen edes yrittänyt tehdä itselleni jotakin, on puhtaat, kauniit vaatteet jne.

Vierailija
14/116 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja en ole ulkomailla asunut, käynyt kyllä monesti, ja MISSÄÄN maassa ei naiset ole niin laittamattomia kuin Suomessa! Tottakai ulkomaillakin on laittamattomia naisia, muttei niin näkyvästi ja paljoa kuin Suomessa.

Vierailija
15/116 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikata ja pukeutua toisia varten? Jos verkkarit ja tuulipuvut hirvittää niin kulje laput silmillä. Minulla on tärkeämpääkin tekemistä päivän mittaan kun tälläytyä jollekin kauppareissulle.

Vierailija
16/116 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkkataso suht matala, asuminen, eläminen, vaatteet ja palvelut kalliita eikä kulttuuri ole kovin ulkonäkökeskeinen - siinä tärkeimmät syyt siihen, että suomalainen nainen ei istuskele viikottain kampaajalla tai shoppaile jatkuvasti uusia vaatteita.

Vierailija
17/116 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ts ei ole " machokulttuuri" verrattuna moniin muihin maihin, suhteellinen tasa-arvo vaikuttaa - tämäkin vaikuttaa.

Vierailija
18/116 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me suominaiset ollaan kunnon maatiaisrotua, ei tarvita pakkeleita ja merkkikuteita. Voidaan olla vähän tylsän näköisiä, mutta sittenhän me sovitaan hyvin näille meitin junteille suomiukoille :) Iloinen ilme sen sijaan vois löytyä useammankin naamalta!

Vierailija
19/116 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

meikata ja pukeutua toisia varten? Jos verkkarit ja tuulipuvut hirvittää niin kulje laput silmillä. Minulla on tärkeämpääkin tekemistä päivän mittaan kun tälläytyä jollekin kauppareissulle.

Ja mikähän se tärkeämpi tekeminen on? Av:lla roikkuminen, naapureista juoruaminen, mässäily...

Vinkki: esim. tyylikkäät farkut vetää yhtä nopeasti jalkaa kuin verkkari. Kokemusta on.

Vierailija
20/116 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset ihmettelevät Suomessa kun kukaan ei katso perään kadulla ja ravintolaissa saa olla rauhassa. Eli miksi turhaan laittautua kun kukaan ei katso, siis kärjistetysti. Flirttailukulttuuri on ihan toista ulkomailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi