Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hesarissa oli ilmoitus finnairin lentoemäntäkoulutukseen hakemisesta..

Vierailija
17.06.2007 |

Kannattaako hakea? Koulutukseltani olen sairaanhoitaja.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kukaan muu ajatellut hakea??

Vierailija
2/45 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aiemminkin, mutta en sitten tiedä...

Perhe on nykyään eikä asuta edes pääkaupunkiseudulla...Hain muihin hommiin samaan puljuun. Pitäkää peukkuja;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen ollut aiemminkin, mutta en sitten tiedä...

Perhe on nykyään eikä asuta edes pääkaupunkiseudulla...Hain muihin hommiin samaan puljuun. Pitäkää peukkuja;-)

utelee ap

Vierailija
4/45 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lentoemännän työstä olen haavellut jo nuorena. Nyt olen jo 30-v.

ap

Vierailija
5/45 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen matkailua ja lentäminen on aina kiinnostunut. Voisi siis olla hyvät saumat saada siitä jälleen työ, mutta enpä tiedä...

T: Se yks, 3 vissiin tms.

Vierailija
6/45 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes 20 v ja kyllä valitettavasti aikaerot, epäsäännöllinen työ ja lentokoneen ilmanpaineessa jatkuva työskentely näkyy naamassa ja tuntuu kropassa hänellä. Nykyään vähän väliä ongelmiaposkionteloiden kanssa, tulehduksia ja antibiootteja koko ajan päällä. Työ rankkaa kahden lapsen kanssa (on siis myös mies).

Ei halua omalla lomallaan lähellekään lentokoneita.

Omasta mielestäni homma on aika pitkälti tarjoilijan asiakaspalvelutyötä mutta paljon huonommissa olosuhteissa. Palkka kehno ellei saa jatkuvasti pitkiä lentoja ja ilta/viikonloppulisiä.

Vierailija
7/45 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en varsinaisesti haaveilekaan 20 vuoden työrupeamasta, mutta lähinnä ensin ajatus oli muutaman vuoden kokeilusta tehdä muita hommia. Ihan tosissaan kuitenkin.. täytyy nyt kattoa uskaltaako sitä hakea...

Vierailija
8/45 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun arki oli siinä mielessä kliseistä poikkeavaa, että lensin vain yhtä reittiä, olin ulkolaisen firman leivissä, mutta asuin Vantaalla. Lensin päivässä kaksi " legiä" , kohteeseen ja takaisin. Minulla oli joko aamu- tai iltavuoro, ts. n. klo 7-14.15 tai 14-23...Ulkomaan yöpyvä minulla oli n. kaksi yötä kuukaudessa.

Vierailija
9/45 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietääkö kukaan mikä peruspalkka? Mihin ansiot voi nousta lisien kanssa?

Vierailija
10/45 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa hakea jos olet haaveillut. suosittelen ainakin jonkun aikaa tekemään jos ei lopun ikäänsä. Puolen vuoden jälkeen voit hakea eri osa-aikaryhmiin ja on otettu hyvin huomioon perhetilanteet. Kaukolentoja on 2 kk max ja voi tulla yksi päivystys. haluyessasi voit suostua enempäänkin. Työtunteja kokoaikaisella n 120 kk.

Upea tilaisuus nähdä maailmaa ja kokea paljon. työ ei ole tarjoilijahommaa vaikka tarjoillaan. On paljon muutakin ja muista että koulutuksessa turva ja ensiapu on etusijalla. tulipalosammutusta, savusukellusta, evakuointia. vastuu on suuri jos jotain sattuu.

Itse nyt 2v ollut ja kahden lapsen äiti. fyysisesti tosi rankkaa mutta työ vie mennessään, on elämäntapa :)

Vierailija
11/45 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia osa-aikaisuuksia on olemassa? Sanoit, että voi hakea eri osa-aikaryhmiin...

Vierailija
12/45 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nousee pian. Lisineen mulla noin 2700euroa kk, teen noin 100h/kk. syksyllä alkaa tosin neuvottelut...

Vierailija
13/45 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi osa-aikahomma kiinnostaa erityisesti.. jos täyttä päivää tekevällä tunteja tulee 120/kk, eli 30/vko, minkälaisia osapäivä mhadollisuuksia on? Kiitos vielä jos viitsit vastata.

ap

Vierailija:

kannattaa hakea jos olet haaveillut. suosittelen ainakin jonkun aikaa tekemään jos ei lopun ikäänsä. Puolen vuoden jälkeen voit hakea eri osa-aikaryhmiin ja on otettu hyvin huomioon perhetilanteet. Kaukolentoja on 2 kk max ja voi tulla yksi päivystys. haluyessasi voit suostua enempäänkin. Työtunteja kokoaikaisella n 120 kk.

Upea tilaisuus nähdä maailmaa ja kokea paljon. työ ei ole tarjoilijahommaa vaikka tarjoillaan. On paljon muutakin ja muista että koulutuksessa turva ja ensiapu on etusijalla. tulipalosammutusta, savusukellusta, evakuointia. vastuu on suuri jos jotain sattuu.

Itse nyt 2v ollut ja kahden lapsen äiti. fyysisesti tosi rankkaa mutta työ vie mennessään, on elämäntapa :)

Vierailija
14/45 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit hakea 35-95h kk ryhmään tai 120h mikä ei tee yöpyviä ollenkaan. vapaapäiviä voi toivoa ja muutenkin listaan vaikuttaa. tervetuloa mukaan!

Vierailija
15/45 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen opiskellut lentoemon töiden lopettamisen jälkeen n. 6 vuotta...eli turhaanko jos palaisin samoihin hommiin?!

T: 3 jne...

Vierailija
16/45 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelikymppisenä tehdä? Kuinka raskasta työ todella on?

Vierailija
17/45 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
18/45 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä sairastan epilepsiaa, luuletko sen olevan este? En ole oireillut yli kahteen vuoteen. Lääkitys on kohdallaan siis.

Vierailija
19/45 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusia emoja tarvitaan paljon lisää kasvavaan etenkin aasian liikenteeseen.

sen vielä sanon että emothan ovat siellä mahdollisten hätätilanteiden varalta eikä pääasiassa tarjoilemassa. Kurssi on aika rankka mutta myös hauska.

Vierailija
20/45 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä varten että valmistelet kabiinin ja evakuoit ja annat ensiapua. Epilepsia on este sillä mitä jos sinä saat kohtauksen ja olet poissa pelistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi