Mieheni penis on liian suuri minulle, yhdyntä sattuu ja vuodan usein verta suorituksen jälkeen.
Onko mitään keinoa saada alapääni löysemmäksi? Luulin synnytysten löysentävän alapäätäni, mutta nyt on olen kaksi kertaa alakautta jo synnyttänyt eikä mitään helpotusta ole tullut ongelmaamme.
Seksi on todellista pakkopullaa. Jo peniksen saaminen sisääni tuottaa tuskaa ja mitä enemmän tilannetta panikoin sitä tuskallisempaa se on. Mieheni penis ei ole mikään jättiläinen, vika on minussa. Mikään liukastuvoide ei ole auttanut.
Kommentit (34)
Vierailija:
Taidat todellisuudessa olla joku munaton micro-erkki joka haaveilee naisesta
Just tuon dokkarin aikana mun mies kehaisi, että hänellähän se oli 21cm erektiossa, kun silloin kauan kauan sitten vastarakastuneina yhdessä mittasimme.. Itse en olisi moista muistanutkaan :)
muutkin asiat kuin pimpin tiukkuus. Eipä tuo kuitenkaan olisi pahitteeksi, jos asialle voisi jotakin tehdä. Etu olisi varmasti molemminpuolinen.
On kuulkaa ihan sama miltä teistä tuntuu pääasia että itse saa.
Siinä mitkää sentit kiinnosta.
Vierailija:
Onko se katsojan/kuulijan silmässä/korvassa vai miten, mutta edellisen kommentoijan sanat ' omahyväinen ja raukka' eivät sovi sinuun mitenkään, siis näiden lyhyiden kommenttienkaan valossa.t. piukkapimppi
Juu ei mitenkään sovi ei. Kyseessä on oikein Tosi Mies. Jämäkkä ja Määrätietoinen. Aktiivinen ja Vaativa.
Mitenköhän noin Tosi Mies on mennyt naimisiin ko. naisen kanssa?
Ja olen sitä mieltä, että kaikki mittaavat.... :D
KYLLÄ, olen mies ja mitannut vehkeeni. kaikki, " miehet" , jotka väittävät etteivät ole mitanneet ovat joko valehtelijoita ja/tai mini-munia. Ei selityksiä
En halua loukata vaimoani. Haluaisin esittää asian pehmeästi. Synnytysten jäljiltä ei kehollinen itsetunto ole muutenkaan parhaassa mahdollisessa kuosissa.
Naimisiin olen mennyt ihan perinteisestä rakkaudesta. :D
Vierailija:
Juu ei mitenkään sovi ei. Kyseessä on oikein Tosi Mies. Jämäkkä ja Määrätietoinen. Aktiivinen ja Vaativa.
Mitenköhän noin Tosi Mies on mennyt naimisiin ko. naisen kanssa?
Millainen olen suhteessa muihin miehiin? Nämä ovat arkaaisia juttuja.
Miten mä sen sulle todistan? Tunkemalla vehkeeni sun anaaliin?!
läpsyttelen sua naamaan, niin voit todeta todeta itse
miehet tietää luuuuuuusssssseeeerrrriiiitttt piste lehmät.
minä ensimmäinen joka on oikeasti.
Enkä ole mitannut.
Onkohan tullut joskus katsottua Adrian Molea.
Oikeasti kukaan ei mittaa.