Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hicca K:ssa nyt ALE!

11.06.2007 |

Eilen iltasella kävelin Kluuvin kauppakeskuksen läpi ja huomasin, että ale alkanut Hicca K:ssa. Näytti olevan kaikki -25%. Merkkeinä mm. Hilfiger, Kenzo, Calvin Klein, Dkny...ja jotain muita.

Omistaja on entisen BamBamin myymäläpäällikkö Piia. (se vaalea pieni nainen)

Viime vkol siellä kävin ja oli kivoja kesävaatteita ja ainakin Hilfigerin kenkiä. Sinne siis :-D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli T-paita 40e -25%... huhhuh... ja sitä rataa..

Vierailija
2/7 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on infoomista (tai sitten mainostamista) aivan sama, mutta minua ainakin kiinnostaa :) Jätä lukematta nuo aloitukset jos vanne kiristää noin kovasti päätäsi. (olipas kauniisti sanottu, ilkeä minä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oli pakko näpäyttää kun kilometrin päähän näkyy että kyseessä on mainos :)

Vierailija
4/7 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka kauan olet seurannut tätä palstaa Marny, mutta täällä on tapana YSTÄVÄLLISESTI INFOTA muita, jos on bongannut hyvän alennusmyynnin, uuden kaupan, kirppiksen tms. löydön vaatteiden tai tarvikkeiden osalta.

Ja näitä infoja jakavat kyllä ihan tavalliset kotiäidit, eivät kauppiaat. Ja mitä sitten, jos kauppiaat itse kertovat. Pääasia on, että saa tietoa, kun ei ole aikaa eikä aina haluakaan kierrellä itse ympäri pääkaupunkiseutua tai surfata netissä tuntitolkulla, sen sijaan että täältä saa hyvät vinkit.

Laitanpa tähän vielä www.hupsutmuksut.fi josta saa tosi kivoja nahkatossuja, puukirjaimia ja käsinukkeja.

Vierailija
5/7 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se ole minulta pois jos joku täällä mainostaa - lienee kai enempi ylläpidon asia. Olen itsekin näinä vuosina (vuodesta 2002) kun olen palstaa seurannut, antanut ja saanut neuvoja tyyliin " mistä löydän pellavacaprit kokoa 110 cm" . Silti olen sitä mieltä, että kyllä täällä joskus aika kirkkain otsin yrittäjätkin mainostaa (tämä ketjun esimerkki ei ole tosiaan pahimmasta päästä). Eikä siinä mitään, jotenkin vaan tuntuisi reilummalta & fiksummalta laittaa mainos mainoksena. Mutta tämä tästä. Hyvää kesää ja hyviä alennusmyyntejä kaikille!

Vierailija
6/7 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vain ystävällisesti infota muille kiinnostuineille asiasta. :-) Minua henkilökohtaisesti ainakin kiinnostaa alet ym.t vinkit. Paljon olen itsekkin saanut infoa ja ideoita täältä mm. ostosten suhteen. Eikä käynyt kyllä viestiä laittaessa mielessä, että olisi kiellettyä, kun vastaavia on viikottain. Että eiköhän vain vinkata edelleenkin alet sun muut muillekkin :-)

Vierailija
7/7 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan selvästi joku asiakas kertomassa vaan toisille, mitä minä 2000 alkaen tällä palstalla olen arvostanut !

Milloin on reimatecit alessa missäpäin ja mihin hintaa, mitä kokoja jäljellä, mutta kaikki muutkin... tätä infoa ihan ETSIN täältä koska mistä muualta sen tietäisin, en minäkään kohta 4 lapsen kanssa kierrä.

Joten minusta ylläpito tuskin puuttuu asiaan koska tätä on ollut täällä jo pitkään ja minusta se on hyvä asia ja kuuluu tälle palstalle :) ja tosiaan kaikki aloitteet voi jättää lukematta mitkä ei kiinnosta.

Joten älkää kukaan alemyynti yms " infooja" nyt jättäkö kertomatta vastedes :)

tuusis