Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalin " pyykkivuori" minkä olet kylässä nähnyt?

Vierailija
01.06.2007 |

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haisevat likaiset pyykit puhtaiden pyykkien vieressä oli aika kammotus. Ja kun koko talossa haisi.

Vierailija
2/33 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni noin kolmen neliön wc niin täynnä, ettei pöntölle mahtunut muuten kuin potkimalla pyykkejä sivuun... en ymmärrä ystäväni epä siisteyttä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pieni noin kolmen neliön wc niin täynnä, ettei pöntölle mahtunut muuten kuin potkimalla pyykkejä sivuun... en ymmärrä ystäväni epä siisteyttä!

Vierailija
4/33 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva liputus on varsinkin näin kesäaikaan ;) On aivan ihana ripustella puhtaat pyykit kuivumaan! Se on mulle suuri nautinto ja jopa rentouttavaa!

Mulle on kauhistus jos pyykkiä pääsee kertymään joskus, suorastaan stressi.

ap

Vierailija
5/33 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kori, mutta jos jää 2 päivää etten pese pyykkiä niin johan on vuorta.

Vierailija
6/33 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomattakin selvää, että kaverini ei itse mahdu sänkyynsä vaan nukkuu sohvalla. Sieltä makkarin vaatekeosta hän kolmine lapsineen kiskoo vaatteita, enemmän tai vähemmän rypistyneinä ja tunkkaisina. Selitys tuolle hillittömälle kasalle kuulemma on, että se on kasvanut jo liian suureksi, että niitä vaatteita jaksaisi enää alkaa viikkaamaan...:)

Vierailija
7/33 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerto miten kätevästi alakerrassa pääsee ympäri koko talon. Kuljin sitte perässä ja tultiin talon takana kapeaan käytävään, josta pääsee pesuhuoneeseen. Käytävällä oli yks pyykkikori (täynnä) ja loput pyykit siinä käytävällä (koko matkan). Tosi kivä kävellä toisten likasten vaatteitten päällä.

Vierailija
8/33 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin ei oltais tajuttu mitä niiden röykkiöiden alla oli....

Vierailija
9/33 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylppäri ihan täynnä, yli pääsee vain kiipeämällä vuoren läpi.

puhtaita kaikki sohvat täynnä ja lattioilla kasoja, samoin sängyssä.

Kaikki kruunattu vieraiden tullessa peittämällä ne lakanoilla ja vilteillä.

Ei sen takia, ettei vieraat tajuaisi mitä siellä on, vaan kun en viitsisi esitellä alushousujani ja rintsikoitani yms. ihan kaikille.

Vierailija
10/33 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meillä on aivan valtava. Kodinhoitohuoneessa lukkojen takana, joten ei pääse vieraat päivittelemään;)

Vierailija
11/33 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ne lojuu korissa ryppyisinä :/ Pitäisi varmaan viikata suoraan narulta, muutei muka aika riitä.

Vierailija
12/33 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin näkemäni suurin pyykkikasa on ollut erään tutun kodinhoitohuone, täynnä puhdasta viikkaamatonta pyykkiä.

Vierailija
13/33 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessa on pieni koppero ja nurkassa on pieni pyykkikori, jossa on suunnilleen Mount Everestin korkuinen pyykkivuori ja koska perheen äiti pesee pyykkiä silloin kun viitsii ja puhtaat pyykit lojuvat siellä sun täällä, ei-enää-niin-puhtaina, niin perheen lapset ottavat likapyykistä ne vähemmän paskasimmat vaatteet. Joten myös vessan lattialta löytyy vaatteita, jotka ovat sitten pissassa, koska perheen kuopus pissaa minne sattuu (ei osaa tähdä pönttöön..).

Vierailija
14/33 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästätte pyykkiä kertymään niin valtavasti??! Miten saatte ne sitten ikinä pestyä ja hoidettua kaappeihin asti jne....

ap

Vierailija
15/33 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jatkuva liputus on varsinkin näin kesäaikaan ;) On aivan ihana ripustella puhtaat pyykit kuivumaan! Se on mulle suuri nautinto ja jopa rentouttavaa!

Mulle on kauhistus jos pyykkiä pääsee kertymään joskus, suorastaan stressi.

ap

Vierailija
16/33 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä ole 13 tai 14, mutta minä olen pari kertaa pessyt kahden poikani kaikki vaatteet kerralla... tai siis parissa päivässä. Niihin tuli joku haju kaapissa ja niinpäs pesin kaikki vaatteet.

Se haju on edelleen mysteeri ja ilmaantuu jos ei kierrätä kaikkia vaatteita koko aikaa...

Vierailija
17/33 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vessa on pieni koppero ja nurkassa on pieni pyykkikori, jossa on suunnilleen Mount Everestin korkuinen pyykkivuori ja koska perheen äiti pesee pyykkiä silloin kun viitsii ja puhtaat pyykit lojuvat siellä sun täällä, ei-enää-niin-puhtaina, niin perheen lapset ottavat likapyykistä ne vähemmän paskasimmat vaatteet. Joten myös vessan lattialta löytyy vaatteita, jotka ovat sitten pissassa, koska perheen kuopus pissaa minne sattuu (ei osaa tähdä pönttöön..).

Vierailija
18/33 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
19/33 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelonen

Vierailija
20/33 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tonkinut kavereitten pyykkikoreja! Mutta pakostahan sitä huomaa, jos vessassa pyykkejä säilytetään että onko se kori pursuava esim. En nyt kuitenkaan mene kenenkään koreja aukomaan sentään ;D

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän