Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

YO-lahjasta ahdistusta. Pitäis taas mennä miehen sukulaisten yo-juhliin, kahtiin eri juhliin.

Vierailija
31.05.2007 |

Minä olen hoitovapaalla ja mies töissä. Itselläni on rahat tosi vähissä tietysti. Mies ei tajua ajatella jotain lahjajuttuja ollenkaan, on pihi ja meillä menee liki kaikki rahat lainoihin ja menoihin vaikka miehellä on ihan kohtuullinen palkka.

En todellakaan raaski antaa jotain 50-100 euron lahjaa kumpaankin paikkaan. Mitä nyt on tullut seurattua keskusteluja, ni nyky-ylioppilailla on aika suuret vaateet lahjojen suhteen. En aio antaa puolta kuukausiansiostani liki vieraille lahjaksi. Ennen vanhaan vierailta riitti 50 mk ja ruusu, vieraammilta pelkkä ruusu tms. Eli mites nyt tehdään? Laitetaanko kortti, jossa valehtelen että lapset on sairaana, mutta onnea vaan ylioppilaalle?!

Tuntuu jotenkin nurinkuriselta, että nykyään ei voi antaa lahjaa varojensa mukaan, vaan on joku automaatio antaa se 100 euroa joillekin serkuille yms naapureille?

Olen aina ollut antelias yms, mutta nyt tuntuu, että en raaski.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yo-juhlia ja rippijuhlia yms pilvin pimein. Tänä vuonna menemme vain läheisimmän juhliin ja muille lähetän kortin. Jos menisimme viisiin yo-juhliin ( 5x 50 e) ja kolmiin rippijuhliin ( 3x50) ja sitten vielä pakolliset kahdet häät ( 2x100), ni meillä ois kesäkuun loppuun mennessä mennyt minimissä 600 euroa pelkkiin miehen kaukaisten sukulaisten lahjoihin. Tähän ei sisälly bensat eikä vaatekulut yms menot, mitä tosta seuraa.

Vierailija
2/4 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huimaa, kun oli kodin anttilassa tarjouksessa.

heh, tarkoituksella näin, ettei tarvitse toteuttaa kenenkään kalliita toiveita ja mulle ihan paskan hailee myykö ne kirppiksellä tai antaa naapurille. Lahjan kanssa mennään juhliin ja iloitaan hienosta suorituksesta:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä ressukka stressaat. sanot vaan seuraavalla kauppareissulla, että ostas ylioppilaille kortit ja ai niin, pankkiautomaatilta nostas nyt viis' kymppiset väliin. Jos urputtaa, niin käske sitten hoitaa lahja-asia jotenkin muuten.

Vierailija
4/4 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja musta oli tosi kallis. Mutta kun löytyi tosi kiva ja persoonallinen lahja.

Olemme menossa kaksiin häihin, toiseen ostettu lahja yhteisesti siskoni perheen kanssa yht. 70 euroa eli 35 euroa per perhe, ja toisiin miehen kaverin epävirallisempiin kekkereihin ostimme huumoripitoisen lahjan parille, hinta 25 euroa.

Joka lahjassa on mielestäni se jokin juju, miksi juuri se, eli hinta oli ihan sivuseikka. Häälahjat mielestäni ovat vähän alakanttiin ja tuo yo-lahja kalliihko. Meilläkin mies töissä ja minä hoitovapaalla.