Tiedättekö ketään, jolla sieraimet lerpattaa puhuessa? (ov)
Kommentit (8)
Ajattelin vaan, kun kattelin aamulla tytön kanssa tuota Neppajymy-kerho-ohjelmaa (?) ja sillä juontajatytöllä aina sieraimet lerpattaa. Mistäköhän johtuu ja voikohan sille tehdä mitään? On aika erikoisen näköistä.
Mä voin ainaski tunnustaa, et mulla lerpattaa sieraimet ku nauran täysil...;)
Itsestäni se on vaan huvittavaa ja kyllä sen muutkin ovat huomanneet ja olen ihan itse kertonutkin asiasta...
Alan vaan kahta kovemmin nauramaan, kun tunnen, et alkaa taas lerpattaa..;)
No ei itellä ainakaan ole tullut todellakaan mieleen, et menisin vaik lääkäriltä kysymään, et hei, onko tähän vaivaan leikkausta...HALOO!!!
On sitä suurempiakin murheita...
voitko keskeyttää lerpatuksen kun huomaat lerpattavasi? Mistä se johtuu? Siis onko se jonkun toisen liikkeen seurausta vai ihan oma liike?
Onko Kellokoskella vapaita paikkoja?
Käytäväpaikkakin käy
Kyllä mä ainakin tunnen sen ja se kutittaa!!
Varsinkin jos hörähdän nauramaan, niin silloin se tulee, jos nauran pidempään, niin se loppuu kyllä aikanaan.
En tiedä mistä johtuu, kait on sit omanlainen nenä. En pysty tekemään sitä mitenkään muuten eli tulee vain kun nauran..
Olisko vielä kysymyksiä???;)
niin en pysty sitä lopettamaan itse muuten kuin ottamalla nenästä kiinni!! ja ei nenä koko aikaa lerpata ku nauran..
keskityn vaan (täysin tarpeettomasti) niihin sieraimiin aina kun on niin kumman näköistä.
ap