HIFK voittaa jääkiekkoilun suomenmestaruuden
Kehä 3:n takainen maailma hajoaa kevään edetessä punaisen petolauman edessä joka raatelee hesalaisista ja hesuleista puhuvat jämämitaleille. Nousukasjoukkue Venäjältä päätyy miljoonahankintoineen suoraan mistä tulikin. En gång IFK, alltid IFK!
Kommentit (23)
Aina siihen on hyvä mahdollisuus. Keskustelualustana kuitenkin mieluummin Jatkoaika kuin tämä trollifoorumi.
Jori Lehterä on nyt siinä kunnossa, mikä pelotti jo Tapparassa. Liian hidas.
Lehterä on kohta 40 v. ei häneltä voi odottaa enää mahdottomia vaikka varmasti kunnossa ollessaan tekee vielä kohtuuhyvin pisteitä.
Kausi alkaa tappioilla ja Olli Jokinen eroaa marraskuussa. Kupla puhkeaa.
Ainakin on rahaa pistetty taas haisemaan, Liigan suurin budjetti.
Formuloissa aina neljä saa paljon pisteitä.
MINÄ OLEN NISSE JA MINÄ OLEN HYVIN
Vierailija kirjoitti:
Jokinen sais mun puolesta vaihtaa maisemaa.
Syön hatullisen paskaa jos joku pk-seudun joukkueista voittaa joskus vielä mestaruutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokinen sais mun puolesta vaihtaa maisemaa.
Jokisella ei ole kunnon näyttöjä oikein mistään. Ok, Jukureissa meni ihan hyvin, mutta se saattoi olla aloittelijan tuuriakin. Viime kausi HIFKissä oli ihan sontaa eikä tule muuttumaan tälle kaudelle. Mies palkattiin lähinnä koska oli isossa roolissa 1998 joukkueessa ja muutenkin fanien mieleen. Näytöt ohkaiset.
Edariin on nostettu omia junnuja hyvin mukaan, siitä pisteet.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin on rahaa pistetty taas haisemaan, Liigan suurin budjetti.
Ei neljän miljoonan budjetti tarkoita, että joukkueeseen on käytetty neljä miljoonaa. Onhan hifk toki tunnettu siitä, että ne maksaa keskinkertaisuuksille ja vanhoille kehäraakeille huippumiesten palkkoja, mutta tuskin tohon joukkueeseen on saatu millään hifk-lisilläkään palamaan neljää miljoonaa. Budjetissa on varmaan vielä löysää ja jos vanhat ennusmerkit pitää paikkansa niin kauden mittaan on jälleen luvassa perinteistä penailua.
Veskariosasto on kunnossa. Hyökkäykseen kaipaisi vielä vahvistuksia.
Repolle pitäisi saada jokin korvaaja, aika paha loukki tuli
Tossa vielä budjeteista jos joitain kiinnostaa,
https://www.liiga.fi/fi/uutiset/tassa-ovat-liiga-seurojen-budjetit-kaud…
Tappara, Ilves, IFK, Kärpät ja Lukko ovat kokonaisbudjettien kärjessä.
Vierailija kirjoitti:
Syön hatullisen paskaa jos joku pk-seudun joukkueista voittaa joskus vielä mestaruutta.
Kuka sun äidin nimi on?
Vierailija kirjoitti:
Veskariosasto on kunnossa. Hyökkäykseen kaipaisi vielä vahvistuksia.
Repolle pitäisi saada jokin korvaaja, aika paha loukki tuli
Helsingin invalidien fyysinen kuntoutus. Pilanimi, mutta viime vuosina totisinta totta.
Lokakuussa taas sairastupa täynnä, peli tukkoista, täysi paniikki päällä ja joulukuussa Masken ottaa valmennusvastuun. Kausi päättyy säälipleijareihin.
Loukkeja oli viime kaudellakin todella paljon, pistänyt kyllä mietityttämään. Harjoitellaanko esim. jotenkin väärin.
Paikallisvastustajat löytyvät Tampereella ja Helsingissä mutta myös Turussa voitaisiin nostaa TuTo Liigaan.