Jos söisi iltapalaksi
Kommentit (41)
Ai juu. Tämä onkin Valis, niin eipä ihme että kaikki asiat höpistään tänne😄
Ja huomenna ukko tuo täke äwäy- annoksen. Jippii!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis alkanut kysellä täältä, mitä söisit?
En ole. Kerroin vaan että tuollainen oli iltapalani.ap
Kysyithän sä toisessa ketjussa, mitä ottaisit take awaysta? Eikö se ole kysymistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyithän sä toisessa ketjussa, mitä ottaisit take awaysta? Eikö se ole kysymistä?
Se oli toinen ketju se. Ja itsehän mä sen päätän. Tuskin täällä on muita hampaattomia, jotka osaisi kommentoida asiaa.ap
Tämä ei ole keskustelua, vaan juurikin asioiden ilmoittamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli toinen ketju se. Ja itsehän mä sen päätän. Tuskin täällä on muita hampaattomia, jotka osaisi kommentoida asiaa.ap
No miksi ihmeessä sitten teet näitä ihme ilmoituksiasi? Oisko "hieman" huomionhakuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi ihmeessä sitten teet näitä ihme ilmoituksiasi? Oisko "hieman" huomionhakuista.
Aikani kuluksi.
Juodaanko huomenna taas kaksi lonkeroa? Jäämme jännityksellä odottamaan...
Minä söin 23.3. 2023 palan juustoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikani kuluksi.
Eikö ole työaika?
Jaa. Onhan tämä vaihtelua sille alituiselle valittamiselle.
Vierailija kirjoitti:
Se on tunnetusti miehestä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tunnetusti miehestä kiinni.
Ensin oli, sitten ei ja nyt taas ilmeisesti on. Oli tosiaan tuossa välillä niin, että Valis kertoi kuinka tekee ihan mitä tykkää. Että mies ei voi kieltää. Sitten se taas vaihtui. Mikähän tilanne on tällä hetkellä?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä yhdistelmä, ihan parasta.
mulla joko kattilariisipuuro tai uuniriisipuuro- molemmat ihania. maidon kanssa-ripaus sokeria päälle- tai mustikka-mansikkasopppa. variaatioita.
teen usein ohraryynipuuroa uunissa-
nyt kohta onkin vispipuuron aikajakso- mutta sen pitää olla supervaahtoa ja heleän vaaleanpunaista.
kaurapuuronkin syön kahdella eri tavalla- joku kerta ns suolainen versio- ehkö pieni voinappi plus maitoo päälle- ikinä ei lasista vaan lautaselle. tuostakin hiukan makeamoi versio- sokerin ripottelua päälle ja maidolla.
niin riisipuurosta myös kaneli-sokeri-maito versio.
tulee tehtyä usein marjakiisseleitä-puolukka tai vaikka sekamarjakuningatarkiisseli.
retro suklaakiisseliä faz suklaajauheesta- perunajauholla suurustus-
Vierailija kirjoitti:
Minä juon iltapalaksi 4 olutta niin nukahtaa helpommin.
quset alleskin- vai juoksetko veskissä yöt läpeensä.
Vierailija kirjoitti:
Joku tarvii. On sairauksia ym., joissa tarvitaan iltapala. Joskus mielii illalla muuten vaan jotain syötävää. Varsinkin silloin mieliteko tulee illalla, jos on liian vähän syönyt päivällä.
lepeta kaiken syömisen kello 15. yöllä aivot tarvitsevat lepoa- ne ei haluu prosessoida ruokaa- sulistokin tykkää vapaasta ja levosta.
En ole aikoihin tehnyt mansikkakiisseliä. Kesällä meni marjat sellaisenaan. Pitääkin kiehauttaa.