Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh:t, tehän saatte lapsen isältä elatusmaksun ja

Vierailija
24.05.2007 |

muitakin tukia. Luulisi niillä rahoilla kustantavan päivähoidon vaikka olisikin opiskelija.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elarit alle minimin eli 118e. korotusta ei kuulema tule nyt eikä koskaan koska sopimuksesta puuttuu peruste noin pienelle elatusmaksulle(siis sopimusta tehdessä asiasta ei ole millään lailla informoitu), ainut keino saada korotus on muuttaa sopimusta, mutta lapsen isä ei suostu sihen. joten se on siis 118, ja päälle lapsilisän yh-korotus 30 ja risat. että tooooosi luksusta tämä yh-elämä juu on näine hurjine tuloineni!

Vierailija
22/24 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä ex sulla kun pakottaa noin sut yksin taloudelliseen vastuuseen. Kelasta voi muuten hakea niitä lapsilisiä. Eikö todellakaan kukaan ole neuvonut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en YMMÄRRÄ minkä takia nämä ydinperheelliset vetää hernettä nokkaan oikein urakalla, kun joku saa ELATUSMAKSUJA! ...siis ne elatusmaksut ja lapsilisät on lasten elämään - jos taloudessa olisi mies, niin noita ei TIETENKÄÄN olisi, vaan voitaisiin lisätä ainakin tonni tuohon summaan vielä, koska mies toisi rahaa taloon...

En osaa selittää selkeästi, alkoi niin ärsyttämään. Olen siis itse yh, tuloilla ei paljon juhlita. " Ystäväni" tuossa juuri päivänä eräänä valitti samaisesta aiheesta, kun hänestä on epäreilua, ettei hän saa elatusmaksuja - vaikka siis mies taloudesta löytyy (ja tahkoo rahaa kuussa ainakin 2t enemmän, kuin sen elatusmaksun...).

Ja tosissaan: kaikkeen ei voi elämässään vaikuttaa. En mäkään suunnittellut elämääni yksinhuoltajana, en todellakaan!

Vierailija
24/24 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa tuki mikä rapsahtaa on 210 euroa lapsilisiä kuussa, eikä se riitä edes päiväkotimaksuihin, kahdesta lapsesta maksetaan kuussa mukavat 380 euroa.

palkoista verotetaan mukavasti, asumiskulujen ja kaikkien laskujen jälkeen ei meilläkään juhlita.

yhteiskunta pitää huolen kyllä siitä että tulonsiirrot ja taas juuri tukirajat ylittävät tulot eivät loppupeleissä tuo meille varmaan yhtään sen mukavampaa elämää.

helpompaa kai se olisi kaikki saada tukien ja maksuhelpotusten muodossa kuin työtä tekemällä.

mutta kuka on sanonut että elämän pitäisi aina olla helppoa, en mä ainakaan oleta että jonkun tahon olisi pakko kustantaa meille joku tietty elämisen taso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän