Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiks kuukautisvuodon määrää jotenkin vähentää?

Vierailija
24.05.2007 |

juoksen vartin välein vaihtamassa tamponia (super...) ja silti vuotaa koko aika läpi. (side tietty varmuuden vuoksi myös)

onneks oon lasten kans kotona, missään duunissa pystyis oleenkaan...

älkää mainostako kuuukuppia, se ei vaan toiminut mulla ja sattui ihan sikana (painoi peräsuoleen tms, inhaa)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vuoto kestää 7 päivää mutta onneksi sellasta runsasta vain 2 taikka kolme päivää. Mutta nyt kun olen aloittamassa työn niin mietinkin että mitä jos vuotopäivät sattuu juuri työpäiville niin miten selviän niistä päivistä??? Apua, en pääse vessaan kovinkaan usein... :( Itselläni e-pillerit vähensi selvästi vuotoa aikoinaan mutta enää en niitäkään voi syödä.

Vierailija
2/21 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on toiset kk synnytyksen jälkeen ja imetän vielä... oikein odotan että saan alkaa imetyksen loputtua syömään pillereitä, silloin vuoto on ihan siedettävää.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän sitä voi joka kuukausi käyttää..... mutta kannattaa kokeilla toimisko edes joka toinen kk ?

Vierailija
4/21 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en nyt muista että mikä lääke lisäsi ja mikä vähensi vuotoa???

Vierailija
5/21 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

runsas vuoto johtuu?

Minulla oli aikoinaan myös erittäin runsasta vuotoa ja selvisi että minulla oli myooma. Myoomat esimerkiksi voi aiheuttaa runsasta kuukautisvuotoa.

Kun tulin uudestaan raskaaksi, myoomakin ilmeisesti hävisi itsestään. Käytän nyt e-pillereitä ja vuoto on suht niukkaa.

Vierailija
6/21 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn säännöllisesti tarkastuksissa kyniksellä ja niin kauan aikaa kun mulla on ollut menkat niin vuoto on ollut tämmöistä että pari päivää tulee ihan hirveesti verta :( Ja lääkäreiden mielestä se on ihan normaalia...

Vierailija
7/21 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähentää kuukautisvuotoa 30%. Voi ottaa esim. pari kertaa päivässä parin ekan vuotopäivän ajan.

Vierailija
8/21 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon niukemmat. En tiedä mihin perustuu, luin 10 vuotta sitten Voguesta, ja välillä syön useamman kuukauden avokadoja, ja välillä ei saa alas ollenkaan.

Vierailija
9/21 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että ekana päivänä vuotoa tuli TODELLA paljon, ehkä yhtä paljon kuin normaalisti koko kuukautisten aikana. Sen jälkeen 3 päivää tosi vähän. Aiemmin (kun olen syönyt panadolia kk-kipuihin) on 3 päivää ollut runsaampaa ja kolme niukempaa vuotopäivää. Mulla toi burana lyhensi vuotopäiviä, mutta ei vähentänyt itse vuotoa.

Kannattaa kokeilla miten sulle käy.

Vierailija
10/21 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on vuoto kyllä karmea - koulussa 45 min oppitunnin pitäminen on ilman veskikäyntiä haaste.

Vierailija
11/21 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoto on puoletkin siitä mitä ilman buranaa. Ilman vuotaa kuukupilla mitattuna jopa 3dl... Mulla ei oo löydetty mitään vikaa edes ultrassa.

Vierailija
12/21 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv. kakkonen vai mikä nyt olinkaan

Vierailija
13/21 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin annos on " vain" 400 mg 3 kertaa päivässä. Tehoaa hyvin.

Ilman buranaa kuukuppikaan (täälläkin siis :)... ainoa, mikä riittää runsaisiin vuotoihini) ei riittänyt pahimmillaan kuin alle tunnin isoimpana vuotopäivänä (päivä 2 vuodon alusta), hurjimmillaan oli täynnä puolessa tunnissa. Buranan kanssa on myös tyhjennettävä noin reilun tunnin välein tuona tokana päivänä, muulloin sitten on jo vähän rauhallisempaa.

Syytä ei minultakaan ole löytynyt. Olen ottanut tavaksi ottaa buranan just ennen esim. palaveria, jotta pärjään sen vajaa pari tuntia.

Vierailija
14/21 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vuotaa ku niagara 2 päivää,sitten vuorokausi lähes nolla vuotoa ja sen jälkeen 4 päivää selkeesti ruskeempaa vuoto joka ns. normaalia määrältään..

Vierailija
15/21 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buranakuuri kannattaa aloittaa heti kun vuoto alkaa ja kun sen ottaa säännöllisesti, ei tule ajoittaisia tulvia.

Hormoonikierukka ei sovi kaikille. Mä en voi käyttää mitään hormooniehkäisyä.

Vierailija
16/21 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oletko kokeillut hormonikierukkaa?

Vierailija
17/21 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Mulla on suurempi tulehdusriski ja mun pää reagoi voimakkaasti pieniinkin hormoonivaihteluihin veressä. Lääkäri ei suositellut kierukkaa.

Vierailija
18/21 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija:

Mulla on suurempi tulehdusriski ja mun pää reagoi voimakkaasti pieniinkin hormoonivaihteluihin veressä. Lääkäri ei suositellut kierukkaa.

Vierailija
19/21 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

CAPRILON nimistä, kysykää lääkäreiltänne! Ei ole mikään hormonivalmiste, mullekaan ei hormonit sovi, ei siis kierukkakaan, mutta näillä vuoto suht normaalia...

Vierailija
20/21 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Uskon, ettei sulle hormonikierukka...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme