Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

työpalaveri kesken kesälomien, missä tapauksessa ok?

Vierailija
24.05.2007 |

olen mukana tilanteessa, jossa viiden hengen palaveri sovitaan ajankohtaan, joka on yhden henkilön kesälomien aikaan. henkilö on sellainen, jonka pitää vielä valmistautua kyseiseen palaveriin.

mielestäni hieman kohtuutonta, ettei nähdä vaivaa paremman ajankohdan etsimiseen, kun aivan pakottavaa tarvetta kyseiselle ajankohdalle ei ole. työntekijä tulee töihin kesken lomien pomonsa ehdotuksesta omalla suostumuksellaan. vaan mielestäni pomo ajaa vastuuntuntoisen työntekijän loppuun tällä menolla.

itsekin voisin helposti suostua moiseen, mutta pomoni ei onneksi ehdota moisia vaan kunnioittaa lomia.

kyseinen pomo muuten ok ja järkevä, muttei ehkä kykene ajattelemaan muutaman viikon päähän, ettei ole kiva tulla töihin kesken kesälomien. vaan ei kait tää mun asia ole, kun ei satu mun lomien aikaan. piti kuitenkin purkautua.

missä tapauksessa sinä suostuisit tulemaan työpalaveriin kesken kesälomiesi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikinä itse suostuisi, mulla olis just etelän matka tuohon aikaan...

Vierailija
2/6 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sellaisen projektin joka ei tosiaan etene aikataulussa ilman häntä ja kokous on elintärkeä ja kyseessä parinkin firman isot rahat. Tosin silloin tämä henkilö on itse lomaa suunnitellessaan tiennyt että projektissa on hektinen vaihe ja osaa varautua. Periaatteessa siis henkilö joka on tarpeeksi avainasemassa suunnitellakseen sen palaverin itse.

Tavalliselle tallaajalle aivan tarpeetonta ja simputusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoilla linjoilla, kuin edellinen vastaaja (olikohan kolmonen). Jos palaveri olisi Erittäin Tärkeä, niin suostuisin.

Vierailija
4/6 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin itse en tulisi, olen johtotehtävissä ja jos alaiseni tai esimieheni ei osaa sen verran järjestellä ajankohtaa niin ei taida olla ihan managerointitaidot kohdallaan. Suomessa ollaan muutenkin ihan liian höveleitä tommoisten asioiden suhteen.

Vierailija
5/6 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten en suostuisi missään tapauksessa, loma on sen takia ettei tartte hengittääkään töihin päin :)!

Vierailija
6/6 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole korvaamaton ja jokaisella on oikeus häiriöttömään lomaan (paitsi yrittäjillä :) )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän