Perussuomalaisten Jari Ronkaisen lomamatka keskeytyy Orpon takia – vaimolta suorat sanat
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012148431.html
Kreetan loma lyhenee 2 päivällä! Katastrofi? E-kansanedustaja vaimokaan ei ymmärrä!
No vielä on Ronkaisella ja vaimolla noin 9kk aikaa ottaa vahinko takaisin moninkertaisena.
Virman piikkiin. Seminaaria ja kokousta kaukomaihin pukkaa??
Kommentit (31)
Meneekö tässä hyvä ryypiskelyloma katkolle?
Missä persu, siellä ääretön tyhmyys.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan voi pakottaa edustajaa mihinkään? Muu kuin ryhmäkuri?
Se on jännää, että sitten istuntokaudella noita poissaoloja ei valvo kukaan?
Ja siihen päälle saavat olla sairauslomalla omalla ilmoituksella. Sillä kansanedustajathan ovat tunnetusti, ja vaatimusten mukaisesti rehellisiksi todettuja kansalaisia 😄
Jutussa tiivistettynä omassa kuplassa elävien oikeistopolitiikkojen ajatusmaailma. Minä minä minä.
Kunnon YHYY-juttu!
Toisaalta onhan tämä taas melkoinen sirkusesitys.
Lopputulos on kaikkien tiedossa. Luottamusta pukkaa ja mikään ei muuttu.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon YHYY-juttu!
Toisaalta onhan tämä taas melkoinen sirkusesitys.
Lopputulos on kaikkien tiedossa. Luottamusta pukkaa ja mikään ei muuttu.
Toivottavasti tällä oikeuskansleri Jannella on edes häivähdys ns. cojones että edes vähän saa lapamato kiemurrella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä vinkumisellako Ronkainen ajatteli kerätä pisteitä?
Kyllä. Jopa lomalla persu on lähtökohtaisesti uhri.
Ajatuksemme ja rukouksemme ovat Ronkaisen perheen Kreetan loman onnistumisessa 🙏
Sebastian Tynkkynen on ainakin Suomessa 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Sebastian Tynkkynen on ainakin Suomessa 🤣🤣🤣
Päästetäänköhän se edes Ruotsissa maihin.
Vierailija kirjoitti:
Liekköhän lähihoitajan hommat ovat maistuneet Johannalle putoamisen jälkeen, vai onko köllötelty sopeutumisrahoilla?
Meinaan vaan, että olisi aikaa lomailla.
Siis olin pari vuotta sitten 40 asteen kuumuudessa Kreetalla juuri tähän aikaan- itse asiassa samana kesänä kuoli se kuuluisa tv- lääkäri Mouslikin juuri siihen Kreetan viereisellä saarella 40 aateen kuumuuteen. Että jotenkin pitäisi helpottaa jos sieltä pääseekin aikaisemmin pois veronmaksajan piikkiin.
Liekköhän lähihoitajan hommat ovat maistuneet Johannalle putoamisen jälkeen, vai onko köllötelty sopeutumisrahoilla?
Meinaan vaan, että olisi aikaa lomailla.