Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hallitus, miksi niitä tontteja ei saada kaavoitetuksi ? Meille riitti!

Vierailija
20.05.2007 |

Meidän perheen on pakko lähteä pois pääkaupunkiseudulta, sillä täällä ei ole järkevän hintaisia tontteja tai asuntoja tarjolla, haluaisimme rakentaa okt tai sitten ostaa valmiin. Olemme turhaan odottaneet pari vuotta, että jotain tapahtuisi tonttitarjonnassa, mutta vain tyhjiä lupauksia ja valitusta päättäjiltä että " tarttis tehdä jotain" , meille riitti!

Töitä olisi vaikka kuinka paljon täälläkin, mutta koska valtio/pääkaupunkiseudun kaupungit eivät suostu kaavoittamaan niin olemme päättäneet lähteä Suomesta. Mies on lääkäri ja minä olen sairaanhoitaja, joten töitä on hyvin tarjolla muuallakin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei auta vaikka kuinka kaavotettaisiin lisää. Toinen kysymys on se onko edes tarkoituksen mukaista (tai ekologista) että pääkaupungissa asutaan omakotitaloissa.

Vierailija
2/6 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä, sanon minä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä koulutetumpi on, sitä varmemmin tämän asian tajuaa.

Vierailija
4/6 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Enpäs tiennytkään, että asuntomarkkinoista tajuaminen on jotenkin kytköksissä ihmisen koulutustasoon.. Okei. Itse olen aina ollut sitä mieltä, että osaa asunnon tarpeen mukaan. Ensin yksiö, sitten parisuhteessa kaksio, sitten kolmio, kun eka lapsi syntyy ja niin edelleen. Mukavasti on tullut jonkin verran voittoa aina edellisistä asunnoista, joten nytpä asutaan kivasti okt:ssa pk-seudulla. Mutta kaipa täytyy olla koulutettu, että tajuaa näitä asioita. Ei sh:n aivoilla varmaan tajuta...

Vierailija
5/6 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän sinun ymmärtää, että tuo esittämäsi kaavio tyyliin pienemmästä isompaan ja myyminen voitolla, ei suinkaan päde kaikissa suhdanteissa. Vasta 1996 jälkeen ovat ihmiset onnistuneet myymään voitolla. Sitä ennen sai olla kiitollinen ettei tullut takkiin.

Nyt ovat hinnat todella korkealla, pk-seudulla ihan epäterveellä mallilla. Pankit vähättelevät lainanottoriskiä ja väittävät ettei korko voi enää paljon nousta. Mitä korkeampi koulutus, sitä kriittisemmin yleensä osaa suhtautua näihin vakuutteluihin.

Vierailija:

Vierailija:

Enpäs tiennytkään, että asuntomarkkinoista tajuaminen on jotenkin kytköksissä ihmisen koulutustasoon.. Okei. Itse olen aina ollut sitä mieltä, että osaa asunnon tarpeen mukaan. Ensin yksiö, sitten parisuhteessa kaksio, sitten kolmio, kun eka lapsi syntyy ja niin edelleen. Mukavasti on tullut jonkin verran voittoa aina edellisistä asunnoista, joten nytpä asutaan kivasti okt:ssa pk-seudulla. Mutta kaipa täytyy olla koulutettu, että tajuaa näitä asioita. Ei sh:n aivoilla varmaan tajuta...

Vierailija
6/6 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vasta 1996 jälkeen ovat ihmiset onnistuneet myymään voitolla. Sitä ennen sai olla kiitollinen ettei tullut takkiin.

.

/i]