Kuka tietää millainen kaupunginosa on Helsingin Puotila?
Kertokaa kaikki mitä tiedätte. Erityisesti lapsiperheen näkökulmasta. Minä en tiedä juuri mitään ja harkitsen muuttoa sinne. Kiitos!
Kommentit (4)
Ihana, iso ja aktiivinen asukaspuisto, kivoja persoonallisia asuntoja, peruspalvelut omalla ostarilla, nukketeatteria myöten. Uimaranta ja luontoa. Itikseen kivenheitto. Koulu on hyvä, mutta tosi täynnä eli oppilaita piisaa. En tiedä, onko joku joutunut jopa muualle kouluun sen takia - se on ainoa miinus.
Jouduin pakosta kulkemaan myöhään illallakin, koska työvuoro päättyi silloin. Ostarin lähistö myös rauhatonta aluetta. Muut alueet kai rauhallisempia asua. Itse en kyllä muuttaisi sinne, jos saisin valita, varsinkaan lasten kanssa.
Harvapa lapsiperhe iltaisin ja öisin siellä ostareille ja metroasemilla kulkee ja hengailee, joten noi kommentit voi siinä mielessä jättää omaan arvoonsa. Puotila on rauhallinen, väljästi rakennettu, viihtyisä viherlähiö, ei korkeita kerrostaloja. Päiväkodit ja koulut lähellä, Itäkeskuksen mahtava palveluvalikoima lähellä, uimaranta lähellä, metrolla tosi kätevä liikkua. Mukavaa seutua, suosittelen!
Itse olen siellä lapsuuden asunut ja käynyt koulua. Nyt siellä asuu edelleen vanhempani ja muutama kaveri on sinne muuttanut.
Ainoa paikka missä on vähän levottomampaa on metroaseman ja ostarin tienoo, mutta niinhän se on melkein kaikilla asemilla ja ostareilla.
Voisin muuttaa. Ala- ja yläaste lähellä. Itäkeskuksessa kaikki palvelut, eli lähellä. Ja metrokin on plussaa. Venesatama lähellä ja uimaranta.