kuinka usein käyt kampaajalla yms??
Meillä tulot yhteensä n.1700e kk. Rahat kuluvat lainanmaksuun talosta, autovakuutuksiin ym ym. Katoin just peilistä tukkaa ku juurikasvu aika kaamea....huoh..tarvii hakea kaupasta joku väri vaan. miten teillä on varaa käydä kampaajalla kosmetologilla yms? en ole ikinä eläissäni vielä käynyt kosmetologilla enkä jalkahoidossa..parturissa on tähän 25 vuoden ikään mennessä tullut käytyä n.8 kertaa. Värjään aina itse hiukseni ja kun ovat pitkät ni eipä tarvi paljon ku ystävän leikellä latvoja....! Olenko siis outo??mun " rikas" kaveri meinas saada sydärin ku kerroin. hän käy kerra kk parturis ym
Kommentit (11)
Onpas su kaveris hienoperse!!!! mä käyn n6 kertaa vuodessa kun tarvii tätä mallia aina koittaa pitää vähän kassassa. on kyl sikakallista touhua!!!!
Tasoitutan latvoja, tyveen väriä yms. Olen käynyt jo vuosikausia.
ksikki muut on siis rikkaita! =( T:ap
lapset 2 kuukauden välein. Inhoan epäsiistejä hiuksia, tingin mieluummin ihan mistä vaan.
En uskaltaisi itse leikata hiuksiani, menisi malli pilalle aivan varmasti.
Kun minulla oli pidemmät hiukset, saatoin olla monta kuukautta käymättä kampaajalla.
Meillä tulot on: miehen palkka n 2000e/kk minun kotihoidontuki ja lapsilisät n. 600e. Silti ystäväni kanssa värjäämme toistemme hiukset ja tasoitamme latvoja. On halvempaa ja tulos on hyvä.
Kuuden viikon välein käyn. Mä kyllä olen aina käynyt säännöllisesti ihan pikkulapsesta asti. Mä kävin esim. opiskeluaikana töissä, että saatoin käydä kampaajalla, ostaa vaatteita tai silmälasit. Siis työtä tekemällä se raha tähänkin tulee.
kyllä se ilman muuta näkyy juuri noiden palvelujen kuluttamisena. Käyn säännöllisesti kampaajalla, hierojalla, kosmetologilla, jne. Keskimäärin kerran viikossa mulla on joku tuollainen meno, millä panostan itseeni. Mutta tietysti, jos varaa ei olisi, niin noista alettaisiin tinkimään, ostaisin halvempia tuotteita, en värjäisi hiuksia, pitäisin pidempää leikkausta, joka kestää pidempää leikkausväliä, jne.
Jalkahoidossa pari kertaa kesäaikaan ja yksi hoito, johon olen jäänyt koukkuun, on ripsien ja kulmien kestovärjäys, siinä käyn kahden kk välein.
vaihdan kampaamoakin lähes joka kerralla. mulla on pitkät hiukset ja olen aika onneton värjäämään esim itse (joskus koklattu). joskus käyn tutuilla jotka on alalla ja olen se johon kokeillaan uusia juttuja :)
toki jos rahaa ei olis ja olis taitava itse tekemään niin mikäs siinä kyllä se kotonakin yksisteen kävis.
et sinä minusta outo ole :)