Uusi strategia antaa pakit ja jättää miehet, joka suojaa naisia pakkiraivolta
Raivostu itse ensin. Ole niin vihainen, että mies pelkää sinua. Turha olla ystävällinen kun se johtaa miehen raivostumiseen, mutta jos olet itse puukko kädessä ja huudat naama punaisena miten paska mies on ollut, niin hän luikkii pois kiltisti
Kommentit (10)
Tällä ohjeella on täysin päinvastainen vaikutus.
Vierailija kirjoitti:
Tällä ohjeella on täysin päinvastainen vaikutus.
Enpä usko.
Mä alan selittämään horoskoopeista ja henkiparantamisesta, sitten kerron että pitää mennä feministien iltamaan kunhan olen hakenut psykoosilääkkeet apteekista.
Vierailija kirjoitti:
Mä alan selittämään horoskoopeista ja henkiparantamisesta, sitten kerron että pitää mennä feministien iltamaan kunhan olen hakenut psykoosilääkkeet apteekista.
Itse alan puhumaan eksästä.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä todella toimiva.
Ap:n keino on vaan nykynaisellisuutta. Tollasta se nyt vaan on.
T. Kaikki miehet
Vierailija kirjoitti:
Olet loistava 8-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse alan puhumaan eksästä.
Naisilla tuntuu nykyään olevan 8-20 eksää, niin kenestä niistä puhut?
Vierailija kirjoitti:
Vain pakki puuttuu.
Tuleeko pakkeihin verta?
Eläimetkin tämän tietävät. Leijonanaaras ei ohjaa koirasta ystävällisesti pyytämällä vaan tämän henkeä uhkaamalla. Joka kerta