Suvivirsi- suuttuja mölyää raivoissaan: Tämä ei jää tähän, vaadin rahat oikeusteitse!
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cc57b924-2909-4ed4-af27-d7c744c9b…
Suvivirsi- suuttuja aikoo viedä Suomen ja Espoon käräjille suvivirrestä ja vaatii rahojaan korvaukseksi suvivirren aiheuttamasta kärsimyksestä!
Tarvittaessa kärjäjiä käydään ihmisoikeustuomioistuimen asti!
Jos olen joutunut kävelemään oman poikani päättäjäisistä juhlasalin poikki muun kansan tuijottaessa ja riskeerannut sen, etten tiedä, minne pitäisi palata päättötodistusten jakoa ja kukitusta seuraamaan, ja koska sinne voi palata. Ei millään objektiivisella mittarilla voi väittää, että olisin tullut kohdelluksi tasapuolisesti muiden kanssa, Ojala sanoo
Ojala on selvitellyt vaihtoehtojaan juristinsa kanssa. Hän on valmis viemään asian tarpeen vaatiessa vaikka oikeuteen asti.
– Tämä on päivänselvä juttu.
Ojala kuvailee tapausta arvottomaksi näytelmäksi, joka tulee kuitenkin saattaa ”oikeaan lopputulokseen”.
– Ei tässä ole mitään järkeä, jos julkinen valta saa poljettua yksittäistä pientä kansalaista sillä, että se eskaloi asian mahdollisimman pitkälle sekä oikeudessa että julkisuudessa
Kommentit (70)
Toivottavasti asia ratkaistaan korkeimmassa oikeusasteessa ja annetaan hylkäävä tuomio. Tarvitaan kipeästi ennakkotapaus, joka laittaa pisteen tälle valittamiskulttuurille. Jos tässä asiassa myönnytään, on selvä, että valituksia alkaa tulvimaan kaikesta mielipahasta eikä loppua näy.
Ehkä hänenkin kannattaisi hankkia jotain muita harrastuksia välillä. Tuhlataan oikeusistuimien aikaa ihan turhaan.
toivottavasti joutuu maksamaan kaikki kulut mitä aiheuttaa
”Jos olen joutunut kävelemään oman poikani päättäjäisistä juhlasalin poikki muun kansan tuijottaessa.” Et ole joutunut. Olet valinnut vapaaehtoisesti että menit juhlaan ja kävellyt vapaaehtoisesti pois. Suvivirsi kevätjuhlassa on traditio eikä se ole mikään yllättävä asia. Sitä ei tarvitse ilmoittaa etukäteen sillä yleissivistykseen kuuluu tieto traditioista. Jos minä menen ennen joulua kauppakeskukseen ja näen siellä joulupukin niin tuskin saan korvauksia. Huomatkaa etten usko joulupukkiin.
Pistää vihaksi. Oikeuskäsittelyt oikeissa tapauksissa kestää luvattoman kauan. Raiskauksen tai väkivaltarikoksen uhri joutuu odottamaan oikeutta vuosia. Sitten tällaisella tukitaan jo ennestään kuormittunutta oikeuslaitosta. Pitäisi antaa sakot oikeuden halventamisesta.
Miten hän pystyy joulunaikaan asioimaan yhdessäkään kaupassa, kun siellä soi jatkuvasti joululaulut? Näin on varmaan jokaisessa kauppaliikkeessä ja kaikissa länsimaissa.
Kertakaikkisen naurettava jätkä. Nöyryytys lapselleen.
Vierailija kirjoitti:
”Jos olen joutunut kävelemään oman poikani päättäjäisistä juhlasalin poikki muun kansan tuijottaessa.” Et ole joutunut. Olet valinnut vapaaehtoisesti että menit juhlaan ja kävellyt vapaaehtoisesti pois. Suvivirsi kevätjuhlassa on traditio eikä se ole mikään yllättävä asia. Sitä ei tarvitse ilmoittaa etukäteen sillä yleissivistykseen kuuluu tieto traditioista. Jos minä menen ennen joulua kauppakeskukseen ja näen siellä joulupukin niin tuskin saan korvauksia. Huomatkaa etten usko joulupukkiin.
Juuri näin. Selvissä tapauksissa auttaa järjen käyttö. Jos sitä ei ole, ei voi mitään. Jouluna tosiaan esiintyy joulupukkia ja jeesuslasta siellä tääl ja kuuluu virsiä. Ihan selvä juttu. Myös maantiellä voi poliisi pysäyttää ja märkäistä sakot. Ei voi mieltään pahoittaa, vaikka kuinka natkuttaa. Siitäkään ei poliisi etukäteen kerro. Ei myöskään hallitus kertonut, että leikkaamalla kaikki köyhien varat pelastamme suomen rikkaat. Autokin voi heti huomenna hajota. Ei varmasti kerro siitä etukäteen.
Suvivirsi on suomalaista kulttuuriperintöä ja vuosisatoja vanha kevätjuhlatraditio kouluissa.
Jos ei pysty elämän suomalaisen kulttuurin kanssa Suomessa, niin suosittelen muuttoa ulkomaille tai kotiopetusta. Ei opetusta voida järjestää yhden lumihiutaleen mukaan. Tälle pelleilylle pitää laittaa piste ja nopeasti.
Aika ala- arvoista käyttää lapsia rahan hankintaan, oikea kusipää.
Ihan kamala ihminen. Onko huomiohakuinen? Päässyt nyt moneen mediaan ja huomio hivelee itsetuntoa.
Vaikea keksiä tuommoiselle käytökselle muuta syytä.
Lapsellinen wokettaja, joka saa kiksejä uhriutumalla.
Tässä ei olekaan tuon isän kohdalla kyse mistään uskontoon liittyvästä, vaan rahasta.
Hyvä, tuo virsien laulu on saatava loppumaan!
Kuka tuolle maksaa ja kula opastaa? Afrosuomalaisten kokemusasiantuntijat, veikkaan?
Vierailija kirjoitti:
Huomaa sinäkin että Suomessa ei ole kauppakeskusvelvollisuutta mutta oppivelvollisuus on.
Tyyppi on vapaa-ajattelioiden yhdistyksen toimija. Käyttää lastaan pelinappulana.
Vierailija kirjoitti:
selvä juttu siis, kevätjuhlista tuli nyt siis täysin vapaaehtoisia
Tyyppi tarvitsee terapiaa, ei korvauksia.
Ja hänen tulisi maksaa lapselleen korvauksia aiheuttamastaan huomiosta ja suunnattomasta häpeästä. Sääliksi käy lapsiparka.