Herättääkö konservatiiviset arvot liberaaleissa naisissa suurta peppukipua siksi, että he ovat liian heikkoja sitoutumaan
konservatiivisiin arvoihin? Sehän vaatisi esim. että liberaali nainen lopettaisi irtoseksin, aborttien tekemisen ja huumeiden käytön.
Tutkimus liberaalien naisten onnettomuudesta ja yksinäisyydestä:
https://ifstudies.org/blog/why-so-blue-liberal-women-are-less-happy-mor…
Ja loppuun vielä hyvä neuvo naisille: vähemmän feminismiä, enemmän feminiinisyyttä.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
1950-luku soitti ja kaipsili ihanteitaan takas..
Voimaantuneen yksilön cope. Et tule koskaan olemaan onnellinen 😘
Konservatiisiin arvoihin sisältyy yleensä naisen alisteinen asema mieheen nähden, siksi me emme pidä niistä.
Vierailija kirjoitti:
Konservatiisiin arvoihin sisältyy yleensä naisen alisteinen asema mieheen nähden, siksi me emme pidä niistä.
Tuo on monen voimaantuneen liberaalin feministinaisen harhakuva konservatiivisuudesta. Jos olisitte konservatiivisia niin olisitte aidosti henkisesti vahvoja eikä näin ollen tarvetta feministiselle voimaantumiselle olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvinkin onnellisessa parisuhteessa, ollut jo parikymmentä vuotta. En vaihtais vaimoani mihinkään valtataistelusuhteeseen, mitä ne vähän kaikki heteroparisuhteet tuntuvat tänä päivänä olevan :)))
Vierailija kirjoitti:
Mitä on onnellisuus?
Tietäisit, jos et olisi onneton.
Olen liberaali. Minulla ei ole peppukipua, enkä toivo sellaista toisille. Minä, eikä läheisimmät liberaalit ystäväni, ole koskaan harrastanut irtoseksiä, ollut uskoton, tehnyt abortteja, kokeillut tupakkaa, huumeita, lääkkeitä tai sieniä ha tiedoksesi kukaan meistä ei ole kokenut krapulaa. Liberaaleja ollaan, elä ja anna toisen elää haluamallaan tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvinkin onnellisessa parisuhteessa, ollut jo parikymmentä vuotta. En vaihtais vaimoani mihinkään valtataistelusuhteeseen, mitä ne vähän kaikki heteroparisuhteet tuntuvat tänä päivänä olevan :)))
Miksi olet les bo? Vihaatko miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet les bo? Vihaatko miehiä?
En. Viha on liian kuluttava tunne, enkä nää syytä vihata kollektiivisesti mitään ihmisryhmää. Olen lesbo ihan vaan siksi, etten koe mitään seksuaalisia tuntemuksia miehiä kohtaan.
Ei herätä mitään kipua, kunhan niitä omia arvoja ei tuputeta muille. Jokainen määrittelee omat arvonsa itse.
Vierailija kirjoitti:
Olen liberaali. Minulla ei ole peppukipua, enkä toivo sellaista toisille. Minä, eikä läheisimmät liberaalit ystäväni, ole koskaan harrastanut irtoseksiä, ollut uskoton, tehnyt abortteja, kokeillut tupakkaa, huumeita, lääkkeitä tai sieniä ha tiedoksesi kukaan meistä ei ole kokenut krapulaa. Liberaaleja ollaan, elä ja anna toisen elää haluamallaan tavalla.
Nuo aloituksessa mainitut abortit, huumeet, irtoseksi olivat pelkkiä esimerkkejä ja olisit sen huomannut ellet olisi tunteiden vallassa tullut pakonomaisesti öyhöttämään. Se, että sinä et ole noita kokenut ei tarkoita, etteikö moni muu liberaali nainen olisi. Onko sinulla pahakin autismi kun näet asiat niin mustavalkoisesti?
Vierailija kirjoitti:
Ei herätä mitään kipua, kunhan niitä omia arvoja ei tuputeta muille. Jokainen määrittelee omat arvonsa itse.
Miksi liberaalit sitten tuputtaa jatkuvasti arvojaan muille? Onko heillä etuoikeus sen (ja monen muun asian) suhteen?
Vierailija kirjoitti:
minkä ikäinen olit silloin?
Vai telkkaristako oot nähnyt 50-luvun?
Olen Kokoomuksen ja Naisasialiitto Unionin jäsen. Kummatkaan arvot ei aiheuta ahdistusta ja ovat sopusoinnussa toistensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
mistä siinä et pidä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi liberaalit sitten tuputtaa jatkuvasti arvojaan muille? Onko heillä etuoikeus sen (ja monen muun asian) suhteen?
Tuputtajia on molemmissa ryhmissä, he eivät kuitenkaan kuvasta koko ryhmää. Luulisi tyhmemmänkin ymmärtävän. Suurin osa ihmisistä vain haluaa elää omaa elämäänsä rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
miten toteutat liberaaliuttasi?
Haha. Olen vapaa feministi nainen, joka on avioliitossa miehen kanssa, joka myös feministi. Mieheni on paras ystäväni. Teillä on kummallisia olettamia feministeistä, että olisimme jotain yksinäisiä onnettomia yksilöitä. Lapsia en halua, joten tekisin kyllä abortin jos tulisin raskaaksi, käytän satunnaisesti huumeita, irtosuhteita en ole koskaan harrastanut, eivät ole minua varten, mutta jokainen tehkööt tyylillään. Pidän itseäni enemmän kuin onnekkaana siinä suhteessa minkälaisen elämän olen saanut.