Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kahvi sinulle merkitsee?

Vierailija
09.06.2026 |

?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, en juo sitä

Vierailija
2/30 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää, menenkin keittämään heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin tärkeää selviämiseen. 
Dinosauruksilla ei ollut kahvia, ja kattos vaan, kuinka kävi. 

Vierailija
4/30 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautintoa

Vierailija
5/30 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ihan riippuvuus. Jos en juo kahvia koko päivänä niin olo on illalla kuin humalassa. Vieroitusoireet on ihan selkeät.

Vierailija
6/30 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu aamuun ja iltaan. Saan kovia vieroitusoireita jos jätän kahvin väliin.

Vierailija
7/30 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman sitä en pysy käynnissä. Jos siitä pitäisi irrottautua, menisi varmaan muutama viikko, minkä jälkeen elämä taas jatkuisi normaalin tuntuisena.

Vierailija
8/30 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kahvi on aine, joka tekee muista ihmisistä hulluja. He muuttuvat hermostuneiksi ja alkavat täristä, jos eivät saa kahvia säännöllisesti. He olettavat automaattisesti, että kaikki muutkin haluavat sitä ja pitävät sinua kummajaisena, jos et (tietenkään) halua juoda sitä.

Vierailija
9/30 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla alkaa suoli toimimaan ,kun juo kupin kahvia ja vetää röökin, ei tartte turhia tikistellä

Vierailija
10/30 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon mielelläni mutta mieluummin vielä hyvää teetä 

Vierailija
11/30 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suonentykytystä ja unettomuutta. Siksipä juonkin vain japanilaista orgaanista vihreää teetä.

Vierailija
12/30 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kahvi on aine, joka tekee muista ihmisistä hulluja. He muuttuvat hermostuneiksi ja alkavat täristä, jos eivät saa kahvia säännöllisesti. He olettavat automaattisesti, että kaikki muutkin haluavat sitä ja pitävät sinua kummajaisena, jos et (tietenkään) halua juoda sitä.

Sinähän olet sitten yksinkertainen. Niitä kutsutaan vieroitusoireeksi, se ei ole hulluutta. Googlaa vieroitusoireet!

Vierailija
13/30 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla alkaa suoli toimimaan ,kun juo kupin kahvia ja vetää röökin, ei tartte turhia tikistellä

Minä taas puolestani syön terveellisen aamupalan ja tukevan sellaisen. Heti sen jälkeen tulee tavara pihalle. Ilman myrkkyjä.

Vierailija
14/30 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän olet sitten yksinkertainen. Niitä kutsutaan vieroitusoireeksi, se ei ole hulluutta. Googlaa vieroitusoireet!

Ei kaikille tule mitään tuollaisia. Voin juoda kahvia ja teetä tai olla juomatta, eikä olo ole mitenkään erilainen. Herään ilman noita piristeitä 3 minuutissa ylös noustuani. Eli minulle turhia tuotteita.

Vierailija
15/30 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hulluutta on se, että pitää vieroitusoireita itsestäänselvyytenä eikä tajua, ettei niitä tule, jos ei koskaan aloita kahvinjuontia.

Vierailija
16/30 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää mitään. Sairastuin vuosi sitten tulehdukselliseen suolistosairauteen. Sitä ennen olin  juonut ikäni kahvia 3-4 kuppia päivässä. Enää ei voinut juoda.  Kaksi viikkoa oli ihan hillittömät vieroitusoireet. Nyt olen ollut vuoden ilman kahvia ja hyvin menee. Joskus, kun kahvi tuoksuu jossain, tekee hetkellisesti mieli. 

Vierailija
17/30 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas puolestani syön terveellisen aamupalan ja tukevan sellaisen. Heti sen jälkeen tulee tavara pihalle. Ilman myrkkyjä.

Myrkky sulla on housuissas.

Vierailija
18/30 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii ilman röökiäkin, kokeile!

Vierailija
19/30 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei enää mitään. Sairastuin vuosi sitten tulehdukselliseen suolistosairauteen. Sitä ennen olin  juonut ikäni kahvia 3-4 kuppia päivässä. Enää ei voinut juoda.  Kaksi viikkoa oli ihan hillittömät vieroitusoireet. Nyt olen ollut vuoden ilman kahvia ja hyvin menee. Joskus, kun kahvi tuoksuu jossain, tekee hetkellisesti mieli. 

No voit sä nyt yhden kupin sitä juoda parikin kertaa viikossa jos päivällä väsyttää. Kunhan et koukutu uudelleen.

Vierailija
20/30 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on ihan riippuvuus. Jos en juo kahvia koko päivänä niin olo on illalla kuin humalassa. Vieroitusoireet on ihan selkeät.

Mulla alkaa vieroitusoireet kyllä jo heti aamusta. Jos en  saa kahvia klo kymmeneen mennessä, olen kuin zombi ja käyn TODELLA hitaalla. Kahvin jälkeen elämä voittaa. Kuin 3 isoa kuppia aamupäivän aikana. Myöhemmin en yleensä juo, sillä vaikuttaa yöuniin 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme