Mitä kahvi sinulle merkitsee?
Kommentit (30)
Erittäin tärkeää selviämiseen.
Dinosauruksilla ei ollut kahvia, ja kattos vaan, kuinka kävi.
Kyllä se on ihan riippuvuus. Jos en juo kahvia koko päivänä niin olo on illalla kuin humalassa. Vieroitusoireet on ihan selkeät.
Kuuluu aamuun ja iltaan. Saan kovia vieroitusoireita jos jätän kahvin väliin.
Ilman sitä en pysy käynnissä. Jos siitä pitäisi irrottautua, menisi varmaan muutama viikko, minkä jälkeen elämä taas jatkuisi normaalin tuntuisena.
Minulle kahvi on aine, joka tekee muista ihmisistä hulluja. He muuttuvat hermostuneiksi ja alkavat täristä, jos eivät saa kahvia säännöllisesti. He olettavat automaattisesti, että kaikki muutkin haluavat sitä ja pitävät sinua kummajaisena, jos et (tietenkään) halua juoda sitä.
Aamulla alkaa suoli toimimaan ,kun juo kupin kahvia ja vetää röökin, ei tartte turhia tikistellä
Juon mielelläni mutta mieluummin vielä hyvää teetä
Suonentykytystä ja unettomuutta. Siksipä juonkin vain japanilaista orgaanista vihreää teetä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kahvi on aine, joka tekee muista ihmisistä hulluja. He muuttuvat hermostuneiksi ja alkavat täristä, jos eivät saa kahvia säännöllisesti. He olettavat automaattisesti, että kaikki muutkin haluavat sitä ja pitävät sinua kummajaisena, jos et (tietenkään) halua juoda sitä.
Sinähän olet sitten yksinkertainen. Niitä kutsutaan vieroitusoireeksi, se ei ole hulluutta. Googlaa vieroitusoireet!
Vierailija kirjoitti:
Aamulla alkaa suoli toimimaan ,kun juo kupin kahvia ja vetää röökin, ei tartte turhia tikistellä
Minä taas puolestani syön terveellisen aamupalan ja tukevan sellaisen. Heti sen jälkeen tulee tavara pihalle. Ilman myrkkyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän olet sitten yksinkertainen. Niitä kutsutaan vieroitusoireeksi, se ei ole hulluutta. Googlaa vieroitusoireet!
Ei kaikille tule mitään tuollaisia. Voin juoda kahvia ja teetä tai olla juomatta, eikä olo ole mitenkään erilainen. Herään ilman noita piristeitä 3 minuutissa ylös noustuani. Eli minulle turhia tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hulluutta on se, että pitää vieroitusoireita itsestäänselvyytenä eikä tajua, ettei niitä tule, jos ei koskaan aloita kahvinjuontia.
Ei enää mitään. Sairastuin vuosi sitten tulehdukselliseen suolistosairauteen. Sitä ennen olin juonut ikäni kahvia 3-4 kuppia päivässä. Enää ei voinut juoda. Kaksi viikkoa oli ihan hillittömät vieroitusoireet. Nyt olen ollut vuoden ilman kahvia ja hyvin menee. Joskus, kun kahvi tuoksuu jossain, tekee hetkellisesti mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas puolestani syön terveellisen aamupalan ja tukevan sellaisen. Heti sen jälkeen tulee tavara pihalle. Ilman myrkkyjä.
Myrkky sulla on housuissas.
Vierailija kirjoitti:
Toimii ilman röökiäkin, kokeile!
Vierailija kirjoitti:
Ei enää mitään. Sairastuin vuosi sitten tulehdukselliseen suolistosairauteen. Sitä ennen olin juonut ikäni kahvia 3-4 kuppia päivässä. Enää ei voinut juoda. Kaksi viikkoa oli ihan hillittömät vieroitusoireet. Nyt olen ollut vuoden ilman kahvia ja hyvin menee. Joskus, kun kahvi tuoksuu jossain, tekee hetkellisesti mieli.
No voit sä nyt yhden kupin sitä juoda parikin kertaa viikossa jos päivällä väsyttää. Kunhan et koukutu uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on ihan riippuvuus. Jos en juo kahvia koko päivänä niin olo on illalla kuin humalassa. Vieroitusoireet on ihan selkeät.
Mulla alkaa vieroitusoireet kyllä jo heti aamusta. Jos en saa kahvia klo kymmeneen mennessä, olen kuin zombi ja käyn TODELLA hitaalla. Kahvin jälkeen elämä voittaa. Kuin 3 isoa kuppia aamupäivän aikana. Myöhemmin en yleensä juo, sillä vaikuttaa yöuniin
Ei mitään, en juo sitä