Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauskoja esimerkkejä siitä kun aikuisena ei tarvitse noudattaa sääntöjä ja ohjauksia :D

Vierailija
09.06.2026 |

Aloitan itse: syön välipalaksi vaniljakastiketta suoraan pullon suusta.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä henkisesti ole kuin korkeintaan viisivuotias.

Vierailija
2/17 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotyöläisenä ryyppään vapaillani ihan  minä päivänä ja ihan mihin aikaan vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en tykkää jostain ruuasta niin jätän syömättä.

Vierailija
4/17 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkipäivä tiistaina

Vierailija
5/17 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tänään bussikuski kun hyppäsin kyytiin ja aloin kääriin sätkätopasta yhtä kessua valmiiks se pysähty pysäkillä ja nousi ihan ylös kuskin paikalta ja tuli sanomaan että bussissa ei saa pitää tupakkatuotteita esillä kun kyydissä voi olla lapsia Pahoittelin toki en tienny mut Onneks ei nyt kukaan lapsi sattunu näkeen sätkän käärimistö, istuin etuosassa bussia eikä siinä ollut etupuolel muita. Joku tais olla ihan takana ja oli siel äiti ja lapsi mut ne oli mun selän takana ettei ne nähny mun sätkän käärimistä eikä etuosassa ollu muita :D en tienny tommoisesta säännöstä. Tais olla kyski ite lopettanu tupakoinnin ja nykyään vihaa röökääjää ainakin niin kovasti se tuli toruun xD

Vierailija
6/17 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein työpäivän jälkeen ostan suklaapatukan pahimpaan nälkään, että selviän kotiin ja ruuanlaitosta. Napostelen siis ennen ruokaa. 🤪 

Vierailija
7/17 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyynärpäät pöydällä syödessä.

Vierailija
8/17 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuorotyöläisenä ryyppään vapaillani ihan  minä päivänä ja ihan mihin aikaan vaan.

Se onkin ainoa sallittu nautintoaineiden käyttäminen aikuisille suomessa. 

Vierailija
9/17 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätän itse mitä syön. En syö kesäkeittoa tai jälkiuunileipää. En katso telkkarista jääkiekkoa tai hiihtoa. Katson "amerikkalaista paskaa", jos haluan. Torkutan aamulla, eikä kukaan tule raivoamaan siitä. En käy saunassa, mutta hiukset pesen kun haluan. Meillä lapsuuden kodissa hiusten pesu oli sallittua vain keskiviikkona tai lauantaina, eli saunapäivinä.

Eli oikeastaan aikuisuus on aika ihanaa, vaikka välillä v*tuttaa.

Vierailija
10/17 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön lättyjä lounaaksi ja jäätelöä milloin huvittaa

Vierailija
11/17 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön karkkia joka päivä! Nam!

Vierailija
12/17 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön karkkia joka päivä ja jätän hampaat vielä pesemättä.

Vierailija
13/17 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siivoaminen ei ole koskaan prioriteettilistalla ykkösenä (no joo paitsi silloin on jos tyyliin kaatunut joku kukkapurkki tai tippunut ruokaa lattialle, eli on oikeasti sotkua joka on parasta siivota heti pois). Jos on jotain tärkeämpää/kivempaa niin ne tehdään ensin. Siivoaminen ei lopu koskaan kuitenkaan. Mun äiti on sellainen että käyttää mahdottomasti aikaa perusteelliseen siivoamiseen joka viikko. Ensin siivotaan ja sitten käytetään päivästä jäljelle jäävä aika, jos jää, kivoihin asioihin ja valitetaan miten koko elämä on siivoamista. 

Vierailija
14/17 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika usein työpäivän jälkeen ostan suklaapatukan pahimpaan nälkään, että selviän kotiin ja ruuanlaitosta. Napostelen siis ennen ruokaa. 🤪 

Ihan vilpittömästi kysyn, kun olen aina ihmetellyt tätä, että kuinka tää onnistuu joiltakin? Jos mulla on nälkä niin mä varmaan yökkäisin jos söisin siihen makeaa. Mun äitikin ehdotti tätä mulle joskus kun olin teini ja silloin pidin tällaista ihan outona ideana, pidän edelleenkin mutta nykyään tiedän että moni tekee näin. Mikähän voi olla että tää ei onnistuis multa kun ajatuskin etoo? Syön kyllä muuten makeaa mutta nälkään tarvitsen ruokaa.

Vierailija
15/17 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aina jälkkärin ennen ruokaa.

Vierailija
16/17 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppään missä haluan , milloin tahansa

Vierailija
17/17 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön silloin kun on nälkä, lämmitän saunan kun huvittaa. Olen poistanut kaiken kellottamisen. Ja mikä parasta, näin aikuisena saa vain olla tekemättä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi