Miksi kerjäläiset eivät vaan ala keräämään pulloja?
Tiedättekö, kun metrossa niillä on laput, joissa pyydetään rahaa, niin ei tule mieleen, että olisin ikinä nähnyt kenenkään antavan niille rahaa. Ilmeisesti joku kuitenkin antaa, sillä eivät ne muuten jatkaisi siellä kerjäämistä. Kuitenkin joutuvat varmaan kysymään sadoilta ihmisiltä saadakseen edes taskurahaa. Mikseivät vaan ala kerätä pulloja? Tunnen esim. tyypin joka saa vuodessa yli kymppitonnin.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Kun kukaan ei enää edes juo. Ei ole pulloja.
Olet väärässä. Tiedän koska kerään itse.
Tölkkejä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kannabisätkiä. Tyhjiä ilokaasupulloja. Nuuskapusseja...Ei niistä mitään rahaa saa.
Viekööt pullojen/tölkkien käyttäjät itse sinne minne kuuluu, heidän kuuluu tehdä niinkuin muidenkin pitää ympäristönsä siistinä. Opetelkaa kermaperseet palauttamaan ne!
Vierailija kirjoitti:
Joka viikko kerään 30-50€ edestä pulloja ja tölkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Viekööt pullojen/tölkkien käyttäjät itse sinne minne kuuluu, heidän kuuluu tehdä niinkuin muidenkin pitää ympäristönsä siistinä. Opetelkaa kermaperseet palauttamaan ne!
Kuulostat ihan eläkeläiseltä. Eläkeläiset jostain syystä haluavat asettaa sääntöjä ja määräyksiä. "Pitäisi olla sääntö että ei saa heittää pulloja kadulle" ja sitten houruissaansa kuvittelevat, että säännöillä voi noin niinku itsekseen määrittää ihmisten käytöksen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shhh...Anna palstan tietäjien elää omassa fantasiamaailmassaan!
Vierailija kirjoitti:
Miksi puhutte paskaa täällä?
Ne kerjäläiset on rikollisten alaisuudessa. Saavat rahaa niin joku ottaa ne niiltä pois. Mitään ei pidä antaa näille ikinä.
Minä alan kerätä pulloja sitten kun olen vanha ja köyhä. En vielä koska en ole köyhä enkä tiedä elänkö vanhaksi. Sitten kun tarvitsen rahaa niin tottakai.
Vierailija kirjoitti:
Ne kerjäläiset on rikollisten alaisuudessa. Saavat rahaa niin joku ottaa ne niiltä pois. Mitään ei pidä antaa näille ikinä.
Se karvanaama joka kerjää metrossa, näin kun se hyppäsi sähköautoon mellunmäen pysäkillä!1
Täällä Kuopiossa kerjäläiset hymyssä suin hakevat ruokajonosta monta kassia ruokaa. Hyvin pärjää ei tarvii ruokaa ostaa ja kerjuurahat voi käyttää muuhun. Monessako muussa maassa voit "turistina" saada ilmaista ruokaa?
Niin mutta en vieläkään tajua, miten metrossa kerjääminen voisi olla kannattavampaa kuin pullojen kerääminen? Ovatko kerjäläiset vain tyhmiä?
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset juovat enimmäkseen tölkkejä. Ei ole pulloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja oletat että yhtä paljon löytyy joka kaupungissa joka kadulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja oletat että yhtä paljon löytyy joka kaupungissa joka kadulla?
Nooniin, kiitos tästä trolli.
No pitäis kerätä aika kasa että pääsisi muutaman tonnin tienesteille kuussa. Mistä sellaisen määrän löytää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat ihan eläkeläiseltä. Eläkeläiset jostain syystä haluavat asettaa sääntöjä ja määräyksiä. "Pitäisi olla sääntö että ei saa heittää pulloja kadulle" ja sitten houruissaansa kuvittelevat, että säännöillä voi noin niinku itsekseen määrittää ihmisten käytöksen...
Veeti näköjään nakkaa tölkit luontoon, paskassako sinut on opetettu elämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä. Tiedän koska kerään itse.
Tölkkejä sitten.
No niitä ei montaa päivässä tulisi, ellei satu oikeaan paikkaan esim jonkin festareiden aikaan.
Koska Suomessa olevat Romanian kerjäläiset saavat Kelasta rahaa. Tämä kerjääminen on heille vain bisneksen tekoa. Heidän pomonsaa kerää rahat heiltä pois.