Miten voi varmistaa lemmikin sukupuoli-identiteetin?
Miten lemmikin sukupuoli-identiteetin voi varmistaa? Esimerkiksi lemmikin nimi pitäisi olla identiteetin mukainen.
Kommentit (7)
laita sille lemmikilles uros ja naaras kaveriksi ja kattele mitä tapahtuu
Mä haluan muunsukupuolisen kissan nimelta Kirsikullervo! Mutta miten varmistaa se, että on musu ja että kissa suostuu turkin värjäämiseen? Kissan on oltava myös joustava lajimäärittelyssä ja tarvittaessa olla koira tai undulaatti.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan muunsukupuolisen kissan nimelta Kirsikullervo! Mutta miten varmistaa se, että on musu ja että kissa suostuu turkin värjäämiseen? Kissan on oltava myös joustava lajimäärittelyssä ja tarvittaessa olla koira tai undulaatti.
Muuten ihan taukkia mutta nimi aika kiva.
Minulla on narttukoira jonka sukupuoliidentiteetti on varmasti uros. Ihan verrattuna aiempiin narttukoiriini voin tämän todeta :)
Vierailija kirjoitti:
laita sille lemmikilles uros ja naaras kaveriksi ja kattele mitä tapahtuu
Ei tuosta voi mitään päätellä; toinen/kummatkin saattavat olla ei-binäärisiä tai jopa jotain ihan muuta. Lisääntymisellä, kanssakäymisellä tai edes käyttäytymisellä ei ole asian kanssa mitään tekoa. Ainoa tapa tietää on kysyä lemmikiltä suoraan jotenkin.
Lievä OT, mutta tunnen tapauksen, jossa narttu koiranpentu paljastui biologisesti intersukupuoliseksi (?), koiralla oli siis molempien sukupuolten elimet.
Tarkkaile. Nimen voi aina vaihtaa.