Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi varmistaa lemmikin sukupuoli-identiteetin?

Vierailija
09.06.2026 |

Miten lemmikin sukupuoli-identiteetin voi varmistaa? Esimerkiksi lemmikin nimi pitäisi olla identiteetin mukainen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkaile. Nimen voi aina vaihtaa.

Vierailija
2/7 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita sille lemmikilles uros ja naaras kaveriksi ja kattele mitä tapahtuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan muunsukupuolisen kissan nimelta Kirsikullervo! Mutta miten varmistaa se, että on musu ja että kissa suostuu turkin värjäämiseen? Kissan on oltava myös joustava lajimäärittelyssä ja tarvittaessa olla koira tai undulaatti. 

Vierailija
4/7 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan muunsukupuolisen kissan nimelta Kirsikullervo! Mutta miten varmistaa se, että on musu ja että kissa suostuu turkin värjäämiseen? Kissan on oltava myös joustava lajimäärittelyssä ja tarvittaessa olla koira tai undulaatti. 

Muuten ihan taukkia mutta nimi aika kiva.

Vierailija
5/7 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on narttukoira jonka sukupuoliidentiteetti on varmasti uros. Ihan verrattuna aiempiin narttukoiriini voin tämän todeta :)

Vierailija
6/7 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

laita sille lemmikilles uros ja naaras kaveriksi ja kattele mitä tapahtuu

Ei tuosta voi mitään päätellä; toinen/kummatkin saattavat olla ei-binäärisiä tai jopa jotain ihan muuta. Lisääntymisellä, kanssakäymisellä tai edes käyttäytymisellä ei ole asian kanssa mitään tekoa. Ainoa tapa tietää on kysyä lemmikiltä suoraan jotenkin.

Vierailija
7/7 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievä OT, mutta tunnen tapauksen, jossa narttu koiranpentu paljastui biologisesti intersukupuoliseksi (?), koiralla oli siis molempien sukupuolten elimet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi