Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yleensä ajatellaan että rikolliset ovat oikeita pahiksia mutta nyt näyttää että hallitus onkin se pahis.

Vierailija
09.06.2026 |

??

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuslaiset ovat vain paremmin pukeutuneita rikollisia.

Vierailija
2/20 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoimmat pahikset on ne laiskat vapaamatkustajat, joita tämä maa alkaa olla täynnä. Normi työssäkäyvän taskut alkaa revetä, kun siellä on niin hiton monta laiskaa kättä yhtäaikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä rosvokapitalismia. Kokoomus & kätyrit ovat aina tehneet niin. Tällä kaudella on tehty myös ympäristörikoksia, kun Petterin tuhnuhallitus on päästellyt lukuisia pahanhajuisia poliittisia aivopieruja. 

Vierailija
4/20 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on, ne ei anna meille köyhille ihan kaikkea, vaikka me tahdotaan. Moni antaa vain puolet palkastaan, ja se ei riitä meidän elintasoon! Ahneet siat!

Vierailija
5/20 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin päinvastoin. Kokoomuksen ansiosta me saamme pitää palkastamme enemmän itsellämme kun valtio varastaa siitä vähemmän. 

Vierailija
6/20 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihollinen tulee sisältä. Vihollinen on soluttautunut yhteiskunnan sisälle syvälle rakenteisiin.

Vierailija
7/20 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä rosvokapitalismia. Kokoomus & kätyrit ovat aina tehneet niin. Tällä kaudella on tehty myös ympäristörikoksia, kun Petterin tuhnuhallitus on päästellyt lukuisia pahanhajuisia poliittisia aivopieruja. 

Antilla ja Tytillä päästöt on pelkkää hunajaa, meille köyhille ja sorretuille. Alkaa taas näkyä setelin kulmaa, kun Antti palauttaa ja nostaa tuet ja Tytti nostaa verot pilviin ja Nasima avaa rajat pakolaisten tulla turvaan hänen omaan hyvin tuettuun vastaanottokeskukseensa.

Vierailija
8/20 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länkyti länkyti.

Vierailija
9/20 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin rahat on mun rahoja, ahne sika ei tajua sitä. No, Antti ottaa sen rahat ja antaa köyhille niin kuin pitää. Sitten voidaan taas kuluttaa Suomessa. 

Vierailija
10/20 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus on rikollisjärjestö.

Vierailija
11/20 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee joskus oikeasti sellainen olo, että Urpo on pahis ja jollain tavalla sokea empatialle. Ei ole koskaan ennen käynyt näin vaikka olen seurannut politiikkaa aktiivisesti jo 30 vuotta. Puistattaa välillä. Tietysti on kiva saada enemmän ja enemmän rahaa, itsekin olen saita sen verran että sen ymmärrän. Mutta jos on jo miljardiomaisuus niin miten voi olla niin tärkeää, että tämä monimiljonääri ei maksa vähän enemmän kuussa veroja nyt kun rahat on valtiolta loppu. Sille satanen on samaa luokkaa kuin vessapaperinpala minulle.

Vierailija
12/20 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristillisdemarit ja Kokoomus ovat moraaliltaan sysimustia kumpainenkin. Itsekkäitä, ahneita, verenhimoisia, nazzzimyönteisiä.

Vierailija
13/20 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikemminkin päinvastoin. Kokoomuksen ansiosta me saamme pitää palkastamme enemmän itsellämme kun valtio varastaa siitä vähemmän. 

Mutta eihän kokoomuslainen tee työtä eikä maksa palkkaveroa. Mieti Petteriäkin: ikää yli 50 eikä päiväkään rehellistä työtä.

Vierailija
14/20 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin näen. Tyylikkäästi pukeutuneita rikollisia ja huijareita.  

Vierailija
15/20 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee joskus oikeasti sellainen olo, että Urpo on pahis ja jollain tavalla sokea empatialle. Ei ole koskaan ennen käynyt näin vaikka olen seurannut politiikkaa aktiivisesti jo 30 vuotta. Puistattaa välillä. Tietysti on kiva saada enemmän ja enemmän rahaa, itsekin olen saita sen verran että sen ymmärrän. Mutta jos on jo miljardiomaisuus niin miten voi olla niin tärkeää, että tämä monimiljonääri ei maksa vähän enemmän kuussa veroja nyt kun rahat on valtiolta loppu. Sille satanen on samaa luokkaa kuin vessapaperinpala minulle.

Suomessa on niin harvalla miljardiomaisuus ettei näiden ihmisten lisäverottamisella saada mitään hyötyä aikaiseksi. Ennemmin riskinä on se että he vievät omaisuutensa ulkomaille kokonaan eikä saada niitäkään verotuloja jotka olisi muuten saatu. 

Vierailija
16/20 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on niin harvalla miljardiomaisuus ettei näiden ihmisten lisäverottamisella saada mitään hyötyä aikaiseksi. Ennemmin riskinä on se että he vievät omaisuutensa ulkomaille kokonaan eikä saada niitäkään verotuloja jotka olisi muuten saatu. 

Miten niin ei saada hyötyä aikaiseksi? Ainahan räikeän epäoikeudenmukaisuuden korjaaminen on hyödyllistä ja hyväksi. 

Vierailija
17/20 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako veetun hallituskriittistä avausta päivässä sinun pitää pomosi käskystä tehdä tänne palstalle?

Vierailija
18/20 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei saada hyötyä aikaiseksi? Ainahan räikeän epäoikeudenmukaisuuden korjaaminen on hyödyllistä ja hyväksi. 

Niin, no aloitetaan sitten kansallistamalla ay-liikkeen miljardiomaisuus ja pistämällä jokaiselle järjestöistä (tai säätiöstä) palkkansa saavalle yli 3000 kuukausipalkkaa saavalle veroprosentti vähintään tuplaksi tai kolminkertaiseksi.

Vierailija
19/20 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoimmat pahikset on ne laiskat vapaamatkustajat, joita tämä maa alkaa olla täynnä. Normi työssäkäyvän taskut alkaa revetä, kun siellä on niin hiton monta laiskaa kättä yhtäaikaa.

Järkyttävää syyllistämistä, sinä siis syyllistät ihmisiä, jotka ovat konkurssipesästä saanet potkut ja ihmisiä jotka ei vaan saa töitä tai pysty ernäisistä syistä tekemään töitä?? Sinut pitäisi viedä sauan taakse ja vähän ravistella! p s******tti!

Vierailija
20/20 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesko psykoosiketju tänään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi