Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joiden mies tienaa enemmän ja on muutenkin varakkaampi, maksaako hän sinulle samat mihin itselleen käyttää rahaa?

Vierailija
09.06.2026 |

Esim jos miehellä on varaa käydä kavereidensa kanssa perinteisellä laskettelureissulla Alpeilla joka vuosi, maksaako hänen sinulle vastaavan tyttöjen reissun?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Kiva, kun maksaa yhteiset reissumme.

Vierailija
2/37 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä maksaisi?

Mies osti viime vuonna 600 000 euron kiinteistön, ei käynyt edes mielessä vaatia, että avioliittolain perusteella sinun on ostettava minulle vastaavanhintainen kiinteistö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme sopineet mitä kumpikin maksaa

perheen hyväksi ja lopuilla saa tehdä mitä huvitaa

Vierailija
4/37 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa enempi, ei kuitenkaan kaikkea.

Vierailija
5/37 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

PARISKUNNAT SOPII KESKENÄÄN ASIANSA.

Siihen on muitten turha yrittää nillittää yhtään mitään.

Vierailija
6/37 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maksa. Ennemminkin niin, että mies on sopeuttanut elintasonsa köyhemmän osapuolen eli minun mukaan.

Vierailija
7/37 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa. Summia ei laskeskella. Halutaan yhdessä matkustaa ja tehdä kivoja juttuja.

Vierailija
8/37 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PARISKUNNAT SOPII KESKENÄÄN ASIANSA.

Siihen on muitten turha yrittää nillittää yhtään mitään.

Sitähän tässä kysytään, että miten teillä on sovittu

Vierailija
9/37 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksaa. Summia ei laskeskella. Halutaan yhdessä matkustaa ja tehdä kivoja juttuja.

Nyt ei puhuttu yhdessä tehtävistä asioista

Vierailija
10/37 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään maksa. Minä pienituloisena maksan muutenkin enemmän ihan peruskuluja. Mies laittaa kaikki rahansa autoonsa ja herkkuihinsa. 

Vierailija
11/37 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tienaa nettona 50% paremmin kuin minä. Hän maksaa myös 50% enemmän kaikista perheemme kuluista kuin minä. Mies myös maksaa perheen yhteiset lomamatkat ja yleensä suurimman osan isommista hankinnoista.

Vierailija
12/37 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ja mitä järkeä siinä olisikaan että hän maksaisi ensin omansa ja sitten vielä muidenkin. Mies kyllä meilläkin parempituloinen mutta tekee kyllä myös enemmän ja vaativampia töitä ja kouluttautunut pidemmälle aikoinaan. Itse olen toisaalta monessa asiassa päässyt helpommalla joka on ollut tärkeää minulle.

Vierailija
13/37 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä tuhlata rahaa pelkästä tuhlaamisen ilosta.

Vierailija
14/37 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan nettona noin tuplat vaimoon verrattuna, mutta eihän tämä tarkoita että olisin rikas. Nyt se on juuri tuolla koneella ja ruikuttaa että minun pitäisi varata ja maksaa matka Italiaan kesälomalla. En halua! Siellä Välimeren rannalla on liian kuuma kesällä. Eikä muutenkaan huvita maksaa mitään matkaa kun eukko on ollut huonolla tuulella koko alkuvuoden. Viime vuonna tehtiin ja minä maksoin 3 reissua enkä jaksais tänä vuonna kuin yhden syksyllä.

Sanoin että menis jonkun kaverinsa kanssa jos haluaa reissuun. Kai mun on sekin pakko maksaa että ei tarvii kuunnella kiukuttelua koko kesää.

Vierailija
15/37 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla, miehellä, on suurempi palkka, mutta vaimolla on saamansa perinnön takia paljon enemmän omaisuutta kuin minulla. Menot on jaettu tulojen suhteessa. En suinkaan tuhlaa ylimenevää rahaa oman tai yhteisen elintason kohottamiseen, vaan säästän ja sijoitan, että minunkin omaisuuteni karttuisi. Ties vaikka saisin vaimon kiinni eläkeikäisenä.

Vierailija
16/37 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli vähän pakko maksaa, kun vaimo oli lasten kanssa yli 25 vuotta kotona. Olisi elämä ollut hankalaa muuten. 

Vierailija
17/37 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tienaa nettona 50% paremmin kuin minä. Hän maksaa myös 50% enemmän kaikista perheemme kuluista kuin minä. Mies myös maksaa perheen yhteiset lomamatkat ja yleensä suurimman osan isommista hankinnoista.

Tätä ei kysytty, vaan maksaako hän sinulle samat mihin itselleen käyttää rahaa?

Vierailija
18/37 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki matkat tehdään yhdessä. Mies maksaa kaiken. Minulla ei ole tuloja.

Vierailija
19/37 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ei kysytty, vaan maksaako hän sinulle samat mihin itselleen käyttää rahaa?

Miksi maksaisi, kun en edes halua samoja asioita enkä ole niistä kiinnostunut. Oletko jäänyt jotain vaille joskus pienenä, vai mistä kiikastaa arvon kyselijä?

Vierailija
20/37 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki matkat tehdään yhdessä. Mies maksaa kaiken. Minulla ei ole tuloja.

Jos mies ostaa vaikka itselleen moottoripyörän, ostaako hän sinulle hevosen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi