Mies oli kadonnut yön aikana ja suuttui kun en kysellyt perään
Ollaan muutamaa kk seurusteltu ja mies oli mun luona yötä. havahduin kun mies lähti yöllä käymään vessassa, tai niin luulin, mutta hän keräsikin kamansa ja lähti. Mitään riitaa tms ei ollut ollut. Vasta aamulla tajusin, että hän todellakin lähti. Minulla oli kiire päivä töissä, enkä ehtinyt miettiä asiaa sen tarkemmin. Ajattelin, että mies kyllä ilmoittaa itsestään, kun haluaa, enkä soitellut perään. 3 päivän päästä tuli käymään ja oli todella närkäntynyt kun en ollut soitellut hänen peräänsä. Olisiko pitänyt? Itse oletin, että hän halusi erota, mutta ei uskaltanut sanoa sitä ja vaan lähti salaa.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Ja ikää oli herralla? Jos ei ole teini, ja aika nuori sellainenkin, laita poikki saman tien. Noita parisuhdepelejä pelaavia tyyppejä ei kukaan täysjärkinen vaan jaksa.
Melkein 50v...
ap
OMG! Jos 50 ukko ei osaa tuon paremmin käyttäytyä, niin luiskaan koko ukko. Älä nyt itse ainakaan vaivaudu tekemään mitään tällaisen luojan lahjan eteen.
Ette selvästikään välitä toisistanne yhtään, joten unohda.
Tuollaisen miehen kanssa ei kannata yhteistä tulevaisuutta suunnitella, vaikuttaa lähinnä oikuttelevalta pikkulapselta. Eikö hänen olisi ollut itse mahdollista laittaa vaikka viestiä, että missä menee ja miksi noin vain häipyi keskellä työtä.
Todennäköisesti hän olisi suuttunut myös siitä jos olisit kysellyt perään. Ei jatkoon.
Odotti, että saat jonkun itkukohtauksen ja hän olisi "saanut olla ritari". Hieman epävakaa tämä mies. Oma päätöksesi, haluatko koittaa et mitä vielä keksii... Mutta menetetty mies on, kehitystä parempaan ei ole odotettavissa. Onko käyttänyt nuorena huumeita tai onko tylsästi masennut?
Vierailija kirjoitti:
Ette selvästikään välitä toisistanne yhtään, joten unohda.
Teetkö sinäkin katoamistemppuja testataksesi kumppaniasi?
Ihanaa! Mies sai maistaa omaa lääkettään.
Älkää nyt oikeesti ottako tosissaan tuota aloitusta ! Tää on varmaan se sama mies, joka syö jääkaapista lasten vanukkat ja mitä ikinä 🙂
Kuulostaa kunnon sekopäältä, jos tuo tarina on edes totta.
Tyyppi haluaa aloittajasta äidinkorvikkeen ja huoltajan, jonka hommiin kuuluu olla huolissaan aikuisesta mieslapsesta. Yökkistä sentään.
Provo tää varmaan on, mutta ei tuollaiseen yöllä tai aamullakaan tarvitse reagoida. Eikä työpäivän aikanakaan, töihinhän se toinenkin meni.
No, jos seurustelukumppani katoaisi yöllä niin kyllä varmaan kysyisin, että mikä tuli? Sairaalassako makaa koomassa? Ei varmaan ap:n suhde ole tähtiin kirjoitettu. Veikkaan ettei kumpikaan osapuoli ole kovinkaan sitoutunut. Saattoi se mieskin lähteä jonkun uuden houkutuksen perään. Sellaisia nuo katoilijat on.
Nuo oudosti käyttäytyvät tyypit kannattaa heti pistää pois elämästään.
Saattaa tuokin mies olla vain suunnattoman itsekeskeinen. Haluaa, että häntä tavoitellaan.
Olen viime aikoina usein ajatellut entistä miestäni, joka teki juurikin kaikenlaisia katoamistemppuja. Varsinkin humalassa.
Sitten jälkeenpäin syytteli minua, etten kaivannut häntä ja etten lähtenyt etsimään häntä, en kysellyt perään. Se tarkoitti hänestä sitä, että en rakastanut häntä.
No en sitten lopulta rakastanutkaan. Ei tuollaisia temppuja jaksa, on elämässä muutenkin ihan riittävästi huolehtimista ja tekemistä. Tahallaan aiheutetut draamat on täysin turhia.
Halusin suoran ja selkeän miehen ja sellaisen sittemmin sain.
Minä samaa ikäluokkaa oleva mies olisin käynyt kusella, pessyt munan esinahan alta, huuhtonut suuni ja tullut kanssasi lusikkaan. Pyöritellyt sormella nännin kovaksi ja sormettanut klitorista.
Unohda se ja etsi mies
Jos on provo niin olkoon. Kerron kuitenkin oman tarinani aiheeseen liittyen. Olimme nuoripari ja tuli riita jostakin turhasta asiasta illalla. Lähdin vihaisena ovesta pihalle ja kävelin tunnista toiseen kuvitellen mieheni etsivän minua huolestuneena. Kun lopulta väsyin, palasin kotiin. Mieheni nukkui rauhallisesti omassa sängyssään. Tunsin itseni loukkaantuneeksi. En maininnut asiasta mitään aamulla eikä ole tullut puheeksi myöhemminkään. Olisi ollut kiva, jos hän olisi ollut hereillä ja väännellyt käsiään huolestuneesti, mutta ei. En ole asiaa unohtanut.
Ja ikää oli herralla? Jos ei ole teini, ja aika nuori sellainenkin, laita poikki saman tien. Noita parisuhdepelejä pelaavia tyyppejä ei kukaan täysjärkinen vaan jaksa.