Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset siperialaisia

Vierailija
24.05.2026 |

Suomalaiset ovat naurettavia puolimongoleja joiden siperialaiselle alkuperälle nauraa netissä parhaillaan koko maailma.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen maailmalla matkaillut, niin enpä ole moiseen törmännyt. Sen sijaan suomalaiset itse tuntuvat tuota huonossa kansallisessa itsetunnossaan viljelevän.

Vierailija
2/8 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on.

Surkuhupaisimpia ovat natsahtavat suomijätkät, jotka ihailevat Aatua. Eivät tajua että suomalaisille oli uudessa Euroopassa varattu lammaspaimenen hommat. Suomesta olisi tehty villan ja lampaanlihan tuottaja arjalaiselle kansalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olen maailmalla matkaillut, niin enpä ole moiseen törmännyt. Sen sijaan suomalaiset itse tuntuvat tuota huonossa kansallisessa itsetunnossaan viljelevän.

Totuus voi kirpaista.

Vierailija
4/8 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/8 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyky- ja muinais-DNA-tutkimukset ovat selvästi osoittaneet, että tänne on tullut väkeä geeneineen eri ilmansuunnista kautta vuosituhansien. Niinpä meillä on perimää enimmäkseen lännestä mutta kymmenisen prosenttia myös kaukaa idästä; sitä on saatu niin jääkaudenjälkeisiltä metsästäjä-keräilijöiltä, nuorakeraamikoilta, varhaisilta maanviljelijöiltä kuin pronssikauden Siperiastakin. Suomalaisten geneettistä omaleimaisuutta korostaa se, että Suomessa pieni väkiluku ja erilaiset pullonkaulailmiöt ovat johtaneet geneettiseen satunnaisajautumiseen, joka on heilautellut monien geenimuotojen yleisyyksiä muuhun Eurooppaan verrattuna. Myös Suomen sisällä kulkee poikkeuksellisen vahva geneettinen jakolinja läntisen ja itäisen - tai lounaisen ja koillisen - Suomen välillä.

Vierailija
6/8 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on.

Surkuhupaisimpia ovat natsahtavat suomijätkät, jotka ihailevat Aatua. Eivät tajua että suomalaisille oli uudessa Euroopassa varattu lammaspaimenen hommat. Suomesta olisi tehty villan ja lampaanlihan tuottaja arjalaiselle kansalle.

Suomalaiset eroavat toisistaan geeneiltään enemmän kuin mikään muu Euroopan kansa.

Ei siis ole mitään suomalaisia "rotuna".

Vierailija
7/8 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan geenitesti ja Siperia on hyvä.

Vierailija
8/8 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtube on todellakin täynnä suomalaisten alkuperää  parjaavia ai videoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän