Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hitossa nykyään osa miehistä ei edes pääse parisuhteeseen naisen kanssa?

Vierailija
24.05.2026 |

Avaisittehan syitä tähän.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista ei ola persua

Vierailija
2/22 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää nähdä sitä vaivaa mitä naiset vaativat. Parikymmentä vuotta jaksoin, mutta aina tulin lopulta jätetyksi. Edelleen minulla olisi ottajia ulkonäön takia, mutta en tosiaan jaksa nähdä enää vaivaa. Ja ne kenen kanssa ei tarvitsisi nähdä vaivaa, ovat sen kokoisia/näköisiä, ettei vaan haluta.

En siis pääse parisuhteeseen sen näköisten (normaalin näköisten ja kokoisten) naisten kanssa joita vielä haluaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei kelpaa niin ei kelpaa. En mä siitä enää stressiä ota🤷‍🤷‍

Vierailija
4/22 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä ei saa pankkiirilääkärkin geenejä synnytyslaitoksella. Sori siitä.

Vierailija
5/22 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on syy siihen, että et kelpaa?

Vierailija
6/22 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pienet munat jotka ei toimittele . Ei kelpaa kun naisille pitää olla toimittavat munaskuukkelit.

Vierailija
7/22 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysyntä ja tarjonta ei kohtaa? Niin se on ollut aina. Osalla on ylitarjontaa ja osa ei saa ketään, mutta tässä elämässä ne nallekarkit eivät mene tasan ja se pitää vain kestää eikä olla onneton lumihiutale.

Vierailija
8/22 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa enää nähdä sitä vaivaa mitä naiset vaativat. Parikymmentä vuotta jaksoin, mutta aina tulin lopulta jätetyksi. Edelleen minulla olisi ottajia ulkonäön takia, mutta en tosiaan jaksa nähdä enää vaivaa. Ja ne kenen kanssa ei tarvitsisi nähdä vaivaa, ovat sen kokoisia/näköisiä, ettei vaan haluta.

En siis pääse parisuhteeseen sen näköisten (normaalin näköisten ja kokoisten) naisten kanssa joita vielä haluaisin.

Kuten tekstistäsi käy ilmi, sinulla on huono luonne. Hyvää sinkkuilua!

Vierailija
9/22 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se asennevamma, joka AP:llakin on. Mitäpä ihastumisesta ja rakastumisesta, kun pitäisi vaan olla joku, josta et edes välitä. 

Vierailija
10/22 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on syy siihen, että et kelpaa?

Eipä tua mua enää kiinnostakaan, naiset tehköön mitä tekee🤷‍🤷‍

Vierailija
11/22 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:lla mitään sosiaalisia harrastuksia, jossa voi naisiin törmätä? Silloin ei kenellekään ”kelpaa”, jos ei ketään tapaa. Tindereiden ym. algoritmi taas suosii naisia, koska heitä on palvelussa vain murto-osa

Vierailija
12/22 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miehistä ei pääse suhteeseen, koska se mikä on perusihmisyyttä naiselle, on valtava kriteeri osalle miehistä. Esimerkiksi:

"En lyö naista ja olen kiltti."

Vierailija
13/22 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa miehistä ei pääse suhteeseen, koska se mikä on perusihmisyyttä naiselle, on valtava kriteeri osalle miehistä. Esimerkiksi:

"En lyö naista ja olen kiltti."

Kyllä ne lyöjät taitaa pääsääntöisesti olla suhteessa, vai valehteleeko lehtiotsikot mielestäsi?

Vierailija
14/22 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunarin joka viihtyy museoissa, teatterissa yms. on hieman haastavaa löytää toista samanlaista. Pääsen parisuhteeseen melko helposti, mutta mikä pointti, jos muuta yhteistä ei ole kuin kulut ja vuode?

Vierailija
15/22 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä ei saa pankkiirilääkärkin geenejä synnytyslaitoksella. Sori siitä.

Luonne siis on kyseessä?

Vierailija
16/22 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonne siis on kyseessä?

Noh, jos luonteella on jotain tekemistä sen kanssa, että nainen sanoo "paskat hiukset eikä kasvoissakaan ole kehumista"🤷‍🤷‍

Vierailija
17/22 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt ottaisi tällaisen mtongelmaisen hoidettavakseen. Näillä korteilla mennään mitä on saatu. 

Vierailija
18/22 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten tekstistäsi käy ilmi, sinulla on huono luonne. Hyvää sinkkuilua!

Et ehkä ymmärtänyt, mutta tein aiemmin kaikkeni rakkaideni eteen parisuhteissa. Karmeat kokemukset uuvuttivat minut. En vihaa naisia ja rakkaimmat ihmiset elämässäni ovat naisia. Heidän eteen näen edelleen vaivaa mielelläni. He eivät minua hylkää. Uupumiselleni en mitään voi.

Normaali ulkonäkö ja koko lienee ihan yleismaailmallinen toive parisuhdekumppanille ja varsinkin, jos itse on liikunnallinen ja normaalin näköinen, niin myös hyväksyttävä toive. Eikä kenenkään muunkaan pidä tyytyä ihmiseen johon ei tunne vetoa. 

Vierailija
19/22 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Duunarin joka viihtyy museoissa, teatterissa yms. on hieman haastavaa löytää toista samanlaista. Pääsen parisuhteeseen melko helposti, mutta mikä pointti, jos muuta yhteistä ei ole kuin kulut ja vuode?

Miks pitäis olla samanlainen? Siis vain duunariko kelpaa?

Vierailija
20/22 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot elämäntavat, huono itsetunto, epäsosiaalisuus, impulsiivinen käytös, ei kykene puhumaan tunteistaan, juro juntti, ei halua kehittää itseään, ei hymyile eikä katso silmiin, ei kehu ei pussaa eikä puhu, huono elämänasenne, ujous, aikaansaamaton laiska nahjus, ei omaa huumorintajua liian tosikko, ei huomioi naista tarpeeksi, kerää ongelmat sisälleen eikä jaa ja käsittele niitä, tekee typeriä valintoja, tarttuu tikkuun lyhimpään ei kärsivällinen ja pitkäpiimäinen, ei tarjoa suhteeseen lempeä ja lämpöä, itsekäs pikku nilkki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi