Hesari syyllistää ja maalittaa lihavia
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000012020190.html
Hesari uutisoi, että Suomen heikko talous on lihavien syytä. Hesari syyllistää lihavia sipsien, makeisten ja burgereiden syömisestä.
Kommentit (27)
Et sitten ymmärtänyt, mitä "Lukijan mielipide" tarkoittaa?
Tuo on ihan asiallinen kirjoitus .
Ajattelin että paistopistekyttääjä oli saanut sinne kirjoituksen läpi
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ihan asiallinen kirjoitus .
Ajattelin että paistopistekyttääjä oli saanut sinne kirjoituksen läpi
Terveisin oma painoindeksi yli 35 tunnesyömisen takia...
P aska lehtihän se muutenkin on. Vasemmiston ja hipsterien leikkipaikka.
T. Kokoomuslainen
Fazer oli se joka totesi että jos makeisveroa nostetaan niin he siirtävät uuden tehtaan Ruotsiin. Minusta sokerin voisi kokonsa laittaa koukuttavien aineiden listalle ja lukkojen taakse ja säännöstelyyn. Sitä saisi vaan ne jotka kehonmittauksen perusteella olevat laihoja :D
Hienoa että lihavat uskaltavat mennä lääkäriin ja ilmeisesti saavat siihen apua.
Joskus olen vain lukenut että lihavat väittävät että jos menevät lääkärille kaikki laitetaan lihavuuden syyksi.
Miksi haluat painaa pienen norsun verran?
Lihavuus on sairaus. Jos henkilö elää valtion tuella siitä pitää vähentää ruokarahat pois kokonaan kunnes on normaalipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ymmärtänyt, mitä "Lukijan mielipide" tarkoittaa?
Ihmiset eivät nykyään edes silmäile artikkeleita vaan lukevat pelkän otsikon.
Katherine.Rosemary kirjoitti:
Hienoa että lihavat uskaltavat mennä lääkäriin ja ilmeisesti saavat siihen apua.
Joskus olen vain lukenut että lihavat väittävät että jos menevät lääkärille kaikki laitetaan lihavuuden syyksi.
Suurin osa sairauksista onkin lihavuuden syytä. Läski ei vain halua uskoa että on itse paskonut terveytensä työntämällä oksettavaa tavaraa suustaan sisään.
Ja jotkut naiset tykkää lihavista miehistä Hehheh
Oli kerrankin hesarissa asiaa ..kerrankin artikkeli joka oli hyvä !
Vierailija kirjoitti:
Lihavuus on sairaus. Jos henkilö elää valtion tuella siitä pitää vähentää ruokarahat pois kokonaan kunnes on normaalipainoinen.
Hyvä idea!!
Lyhempi työpäivä toisi ihmisille lisää vapaa-aikaa liikkua ja syödä terveellisesti sekä etenkin rentoutua. Stressi se lihottaa ja tappaa.
Vika on täysin korvien välissä. Tunnesyömisen syyt tiedostaa, muttei välitä.
Älä uhriudu.
Lihuuslääkkeet eivät ole edes kaikille lihaville kelakorvattavia.
näin olen lukenut pitää olla liitännäissairauksia.
Lihavuusleikkaukseen joutuu jonottamaan..
Vierailija kirjoitti:
Ei Hesari mitään maalita eikä syyllistä.
Lukijan mielipide, ja tuo lukija sattuu olemaan lääkäri ja professori, Terve paino ry.
Miksi yhteiskunta ei tee asialle mitään?
Esim nykyhallitus laki kaljan hintaa, toi vahvemmat alkoholituotteet kauppoihin, nosti ruuan hintoja, säästää terveydenhuollosta
Kuinka enemmän vasemmistolaiseksi maa voi enäö mennä... taas ehdotetaan vaan lisää veroja. Eikö voisi välillä alentaa niiden terveellisten tuotteiden ja vaikka liikuntaharrastustenkin verotusta, ja tuoda esim. pyöräetu takaisin.
Ei Hesari mitään maalita eikä syyllistä.
Lukijan mielipide, ja tuo lukija sattuu olemaan lääkäri ja professori, Terve paino ry.