Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Suomessa vielä piikkikammoisia

Vierailija
24.05.2026 |

Siis näitä jotka pelkäsi koronapiikkejä henkensä edestä?

Tuntuu jotenkin naurettavalta että aikuiset ihmiset pelkää piikkejä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulee mikrosiru aivoihin! 💀 

Vierailija
2/13 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin piikitettiin siru, sitten antenni ja lopuksi akku! Sen jälkeen on ollut vain päivityksiä. 

Vierailija
4/13 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain hammaslääkärin puudutuspiikkiä olen pelännyt ja pelkään edelleen. Muuten en ole piikkikammoinen.

Vierailija
5/13 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂

Kysy hammaslääkäristä ortopantografia. Jos vehje piippaa, niin in mikrosiru aivoissa. Jos on muka kone huollossa tai muita sellaista niin on sata varmasti mikrosiru aivoissa. 

Vierailija
6/13 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään piikkejä. Usein heikottaa rokotuksen jälkeen. Pelkään kaikkia hyttystä suurempia pistäviä hyönteisiäkin enemmän kuin olisi järjellistä. Kaikki rokotukset olen ottanut silti. Verta en pysty luovuttamaan. Ajatuskin pyörryttää.

Vierailija
7/13 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään piikkejä. Usein heikottaa rokotuksen jälkeen. Pelkään kaikkia hyttystä suurempia pistäviä hyönteisiäkin enemmän kuin olisi järjellistä. Kaikki rokotukset olen ottanut silti. Verta en pysty luovuttamaan. Ajatuskin pyörryttää.

Pelkäätkö mikrosiruja? 

Vierailija
8/13 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole piikkikammoinen, mutten myöskään halunnut rokotetta, jota ei olla vielä laajasti testattu. Olin raskaana v. 2020 ja 2022, joten en halunnut raskaana tai imettäessä ottaa rokotetta.

Enää en koe tarvetta rokotteelle.

Vierailija
9/13 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole piikkikammoinen, mutten myöskään halunnut rokotetta, jota ei olla vielä laajasti testattu. Olin raskaana v. 2020 ja 2022, joten en halunnut raskaana tai imettäessä ottaa rokotetta.

Enää en koe tarvetta rokotteelle.

Jos siis puhutaan koronarokotteesta.

Vierailija
10/13 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää selitelkö itseänne tälle kotona makaavalle trollille. Jokainen tehkööt ja eläkööt miten parhaaksi näkee. 

Vierailija
11/13 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin piikitettiin siru, sitten antenni ja lopuksi akku! Sen jälkeen on ollut vain päivityksiä. 

ja kaikki on olleet ihan hiton hyviä lisäominaisuuksia tuovia niiden alkuperäisten lisäksi.

Vierailija
12/13 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain hammaslääkärin puudutuspiikkiä olen pelännyt ja pelkään edelleen. Muuten en ole piikkikammoinen.

multa otettiin viikko sitten hammas, ei sekään piikki mikään ylitsepääsemätön ollut, kyllä sen kestää helposti

Vierailija
13/13 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää selitelkö itseänne tälle kotona makaavalle trollille. Jokainen tehkööt ja eläkööt miten parhaaksi näkee. 

muista pelätä siinä ohessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi