Sain palautetta Kotipizzasta kun lähetin sinne valituksen kuskien käyttäytymisestä!
olin laittanut palautteen: #Kuka vi-tun ho-moseksualisti teillä on oikein kuskina? tänään joku kotipizzan autoa ajanut toope meinasi ajaa moottoripyöräni päälle, minulla oli vihreä ja hän ajoi suoraan päin punaisia eikä katsonut varmaan edes tielle, näytti kuin olisi katsonut kännykkäänsä.Onneksi ehdin katsoa sivulle jaj arruttaa. Muistin kyllä näyttää keskisormea mutta tuskin näki takaa enää. Onko tuolla Urpolla edes ajokorttia?tv Mooses.
---
. #Hei Mooses!
Kiitos palautteestasi!
Täytyypä käydä keskustelu liikenne säännöistä/käyttäytyminen liikenteessä kuskien kanssa.
Ystävällisin terveisin
R. M, Kotipizza.
Kommentit (12)
hienoa kieltä. amen. mutta oletko varma että kuski oli homoseksualisti eikä vaan allahi?
Eikö liikennesäännötkään enää ole yhdyssana?
No, aika hakusessa olet itsekkin, jos pitää huonoon käytökseen vastata vielä huonommalla käytöksellä.
Vastaus on ollut todella asiallinen, etenkin omaan lapselliseen kitinääsi nähden.
Olisiko R.M.:n pitänyt alkaa siinä kauhistelemaan ja haukkumaan sulle suoraan työntekijöitään?
Vierailija kirjoitti:
hienoa kieltä. amen. mutta oletko varma että kuski oli homoseksualisti eikä vaan allahi?
Kotipizzan kuskit taitaa olla aika vähän ns woltkuskeja.
R M ei ehkä aiemmin ollut huomannut kyseisen kuskin homoseksuaalisuutta eikä täten ollut rohkaistunut tekemään aloitetta. Nyt kun ystävällisesti toit asian hänen tietoonsa, alkaa opetus liikennesäännöistä. Miten kulkea liikenteessä ja miten kulkea takaportin kautta.
Jos itse lukisin tuollaista palautetta niin en edes viitsisi ottaa vakavasti, kirjoitusasusta saa vaikutelman todella vähä-älyisestä henkilöstä.
Onko aloittaja juuri ensimmäisen kevarikorttinsa saanut 16-vuotias finninaama-jonne? Koska ei aikuinen ihminen kirjoita noin lapsellisesti.
Mikä tässä ap aloituksessa on pointti, kotipitsan lähetin ajotaito, homo tai ihonväri? Sinun käytös ainakin on tyhmän persun kitinää, minä ensin ja minä määrään täällä. Mietippä oma käytössäsi ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Onko aloittaja juuri ensimmäisen kevarikorttinsa saanut 16-vuotias finninaama-jonne? Koska ei aikuinen ihminen kirjoita noin lapsellisesti.
16-vuotiaat kevarijonnet ovat useimmiten sympaattisia eivätkä jaksa vaivautua lähettämään jonnekin Kotipizzaan haukkumisviestiä pizzakuskin ulkoisesta olemuksesta tms. Pääasia, että pizza kulkee kotiin asti. Kyllä nämä ovat yleensä ihan aikuisia kehitys- ja persoonallisuushäiriöisiä, jotka moista harrastavat.
hyvä noita kännykkää katsovia ne e k e ri -a ll a heita on rökittää ja kouluttaa kunnola, kun eivät välitä liikennesäännöistä jos on edes korttia!