Äiti on kuollut
Sain suruviestin.Äiti on kuollut.Ei tämä mikään yllätys ollut.Sairasti 4 vuotta.84 vuotta kesti maallinen matka.
Toivon nyt äidille hyvää matkaa taivaaseen.Nyt on aika sanoa kiitos ja näkemiin.
Kommentit (54)
Mun äiti kuoli 2 vuotta sitten. Ei ole aika poistanut surua.
Ateisteilla ei taivas paikkoja.
Helvetin tuli odottaa.
Aika on syntyä ja aika on kuolla.
Hyvää matkaa taivaaseen.Sairaudet on siellä kaikki poissa.
Vierailija kirjoitti:
Olis kannattanut sanoa äidille kiitos (ja näkemiin) vielä silloin kun eli ja olisi kuullutkin sen.
Tuskin hän niitä täältä tosiaankaan lukee.
hyvää taivasmatkaa äipälle. Lähteekö nää vanhukset aina keväällä.
Vierailija kirjoitti:
Ateisteilla ei taivas paikkoja.
Helvetin tuli odottaa.
Meitä ateisteja eikä teitä uskovia odota mikään. .
Aloittajalle virtuaali halaus ja osanottoni
Voimia sinulle ! Oma äitini menehtyi 9.1. tänä vuonna.
Olen vilpittömän iloinen puolestasi
Minun äiti kuoli kuuskymppisenä. Lähti liian aikaisin.
Olis kannattanut sanoa äidille kiitos (ja näkemiin) vielä silloin kun eli ja olisi kuullutkin sen.