Jos voitat huomenna 120 miljoonaa, niin mitä teet?
Kommentit (232)
Palkkaa 120 työtöntä kanslistia laskemaan pikaisesti nostamani käteiset. Pankit kun on kalliit jo säästöpossujen laskennan kanssa. Mitähän tuossa kanslistilla menisi milliin aikaa? Riippuu tietenkin setelien arvosta. Pitää vielä kukin seteli käyttää väärennystä paljastavassa paraatissa. Taidan ottaa enin osan miljoonistani kakskymppisinä. Niille on ollut paljon käyttöä arjessa ja jurrissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ennustaja. Näin, että päävoitto tulee huomenna Suomeen. Jos voitto osuu kohdalleni, niin annan rahat pois, mutta en tiedä vielä minne. Ehkäpä miljoonan pitäisin itselläni ja toisen säästöön sukulaisilleni, koska ikää alkaa olemaan sen verran.
No ei tullut päävoitto Suomeen. Ei tullut päävoittoa lainkaan.
Ostan kolme taloa tai asuntoa samasta naapurustosta. Yksi puolisolleni, yksi minulle, ja yksi missä ollaan perheenä lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sijoittaisin kaikki jonkun julkkiksen ravintolabisneksiin. Varma tuotto.
Sille julkkikselle?
Pitäisin itse kymmenen miljoonaa ja loput lahjoittaisin lapselleni, veljelleni ja veljeni lapsille.
Ai niin antaisin myös avovaimolleni ja hänen kahdelle lapselleen pari kolme milliä per nuppi.
No voi fidu. Otin yhden oman rivin ja yhden kahden hengen porukan eikä kummassakaan ollut YHTÄÄN oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ennustaja. Näin, että päävoitto tulee huomenna Suomeen. Jos voitto osuu kohdalleni, niin annan rahat pois, mutta en tiedä vielä minne. Ehkäpä miljoonan pitäisin itselläni ja toisen säästöön sukulaisilleni, koska ikää alkaa olemaan sen verran.
Johtuu siitä että minulle on määrätty isompi potti kuin 120mil. Kasvatetaan vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä että minulle on määrätty isompi potti kuin 120mil. Kasvatetaan vielä.
Ei potti voi kasvaa yli 120 miljoonan.
Luojan kiitos ei tullut Suomeen 120 miljoonaa niin ei tarvitse olla kateellinen, Tsekkiin meni päävoitto ja Suomeen vaan 297eur, jee.
Vierailija kirjoitti:
Annan rahat Afrikan köyhille lapsille etteivät nää nälkää.
Menevät muiden taskuun siellä, korruptio on maan tapa
Ei kuulu sulle ollenkaan mitä mä rahoillani teen.