Jos voitat huomenna 120 miljoonaa, niin mitä teet?
Kommentit (83)
Lähden pois Suomesta heti kun on rahat tilillä..loppuelämäkseni..
Vierailija kirjoitti:
Syön kilon karkkia, oksennan, otan 5h suihkun, juon puoli litraa vodkaa ja tilaan pitsan.
Ylihuomenna sitten teen taas jotain järkevää.
Hetkinen! .. Ehkä sinun ei tarvitse olla miljonääri..?
Ihmettelen ensin, koska en ole niin typerä että ostaisin lottopelejä. Sen jälkeen sijoittaisin valtaosan.
Luovutan kaikki 120 miljoonaa köyhille.
Ostan kaikista kalleinta hilse shampoota ja pesen pilluni sillä
Antaisin kaikki rahat jollekin vasemmistolaiselle politiikolle. Ehkäpä hän keksii jonkun tavan kuinka kuluttaa rahat.
SIjoitan rahat ja jatkan elämääni alkuun normaalisti. Suunnittelen mitä teen ensi vuonna, eli lopetanko työt kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön kilon karkkia, oksennan, otan 5h suihkun, juon puoli litraa vodkaa ja tilaan pitsan.
Ylihuomenna sitten teen taas jotain järkevää.
Hetkinen! .. Ehkä sinun ei tarvitse olla miljonääri..?
Tuo oli vasta eka päivä, aion elää vielä monta
Vierailija kirjoitti:
Antaisin kaikki rahat jollekin vasemmistolaiselle politiikolle. Ehkäpä hän keksii jonkun tavan kuinka kuluttaa rahat.
Päivässä menevät, ja sitten hän pyytää sinulta lisää, syyllistäen ja väittäen sinua julmaksi ja pahaksi ihmiseksi kun et maksa saman verran ja hieman enemmän.
Siirtyisin ison rahan pokeripöytään.
Vierailija kirjoitti:
Luovutan kaikki 120 miljoonaa köyhille.
Siis teet köyhistä riistäjiä ja kansanvihollisia?
Vierailija kirjoitti:
Perustan oman kirkon!
Hyvä idea. Millainen kirkko? Kätevä kun voi vaan maksaa ekoille jäsenille että pääsee rekisteriin ja sitten alkaa saarnaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Antaisin kaiken Israelin valtiolle.
Toinen hyvä kohde olisi Israelin siirtokuntajärjestö.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttyisi ja miettisin miten päästä suurimmasta osasta rahoja eroon. Kuka tuollasia määriä kaipaa?
Aika monellakin on tuollaisia rahoja ja keksivät kyllä käyttöä niille.
Muuttasin jonneķin erämaahan kotkanpesään.
Lopetan työt ja ostan lentolipun Espanjaan. Ostan jonkun koslan, jossa ilmastointi toimii, mutta ei mitään prameaa ja lähden seikkailemaan pitkin ja poikin Espanjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaisin kaiken Israelin valtiolle.
Toinen hyvä kohde olisi Israelin siirtokuntajärjestö.
Olette nyt käsittäneet ihan väärin koko jutun. Israel on omassa sydämessä eikä palejen mailla.
Juon nuo viikossa ja mietin että mitähän nyt tekisi...
"No minä voitan ja ostan heti maksullista naista."
- Mä taas olen viehättynyt itse pyydetyistä. Analogiana tälle 'Tenolta itse pyydetty vs. K-marketin kalatiskiltä ostettu lohi😎