Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko työtön perheetön aikuinen saada tuetun loman?

Vierailija
20.05.2026 |

Työtön tuttavapariskunta jolla on lapsi kävivät tuetulla lomalla jossain kylpylässä. Onko vain perheellisillä työttömillä oikeus tuettuun lomaan vai saavatko perheettömätkin niitä?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google

Vierailija
2/42 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nuo ole jo lopetettu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin kyllä voi, mutta käsittääkseni tuetut lomat lopetettiin tänä vuonna. Ts. Uusia lomia ei enää myönnetä. 

Vierailija
4/42 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ainakaan missään hyvässä päihdemestassa.

Vierailija
5/42 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin minä, tosin se oli joku kauhea maalaismesta eikä kylpylä. Olisi pitänyt valita paremmin, ja nyt ei enää pääse.

Vierailija
6/42 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuetut lomat on lopetettu.

Vierailija
7/42 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin minä, tosin se oli joku kauhea maalaismesta eikä kylpylä. Olisi pitänyt valita paremmin, ja nyt ei enää pääse.

Loisit loman ilmaiseksi veronmaksajien piikkiin ja kehtaat saatana vielä rutista.

Vierailija
8/42 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuettu hermoloma suljetulla onnistuu, toistaiseksi.

Vierailija
9/42 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loisit loman ilmaiseksi veronmaksajien piikkiin ja kehtaat saatana vielä rutista.

Normaali HELLsinkiloinen.

Vierailija
10/42 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ne ole täysin ilmaisia vaan siinä on omavastuu ja matkat myös. Valitin vain sitä, että valitsin kohteen huonosti ja joku toinen olisi voinut tykätä enemmän, kun siellä oli sellaista vanhusten päiväohjelmaa eikä yhtään kävelyreittejä vaan vain autoteitä. Joku pariskuntakin oli joka kävi vain autolla syömässä ja nukkumassa ja viettivät päivät jossain muualla. Eivätkä vaikuttaneet köyhiltä, kuten minä.

Vierailija
11/42 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ne ole täysin ilmaisia vaan siinä on omavastuu ja matkat myös. Valitin vain sitä, että valitsin kohteen huonosti ja joku toinen olisi voinut tykätä enemmän, kun siellä oli sellaista vanhusten päiväohjelmaa eikä yhtään kävelyreittejä vaan vain autoteitä. Joku pariskuntakin oli joka kävi vain autolla syömässä ja nukkumassa ja viettivät päivät jossain muualla. Eivätkä vaikuttaneet köyhiltä, kuten minä.

Fitun loisrotta häpeä

Vierailija
12/42 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oxymoron, työttömän loma.  Mistä sitä lomaa pitäisi saada, hengittämisestä?

Vierailija
13/42 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuetut lomat olivat lähinnä kilpailua vääristävää subventointia huonokuntoisille ja homeisille paikoille, jotka olisivat muuten menneet konkkaan jo aikapäiviä sitten. Ja nykyään lopetettu. Hyvä niin. 

Vierailija
14/42 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fitun loisrotta häpeä

Ei hävetä yhtään.

Vierailija
15/42 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuetut lomat olivat lähinnä kilpailua vääristävää subventointia huonokuntoisille ja homeisille paikoille, jotka olisivat muuten menneet konkkaan jo aikapäiviä sitten. Ja nykyään lopetettu. Hyvä niin. 

Siltähän se vaikuttaa. Kylpylät ehkä pärjäävät, tosin monet niistäkin ovat aika syrjässä.

Vierailija
16/42 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sellaista hakea.

Vierailija
17/42 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuettu loma ei ole sama asia kuin ilmainen loma ja nykyään yksin matkustaminen on sen verran edullista että sinkulle siitä tuesta ei juuri hyötyä ole.

Vierailija
18/42 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fitun loisrotta häpeä

Ei hävetä yhtään.

Harvoin ne roistot tekojaan häpeää.

Vierailija
19/42 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sellaista hakea.

Lopetettu.

Vierailija
20/42 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli liikaa omavastuumaksua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän