Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko oikeesti kaikilla unelma-anoppi? Välit herttaset? Kuin äiti ja tytär? en kyl usko.

Vierailija
13.05.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitellaan monta kertaa viikossa, on käyty lasten kans pari kertaa ruotisissa yhdessä ja viikko oltiin etelässäkin :)

on tosi tärkeä meidän lapsille ja minullekin :)

Vierailija
2/7 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani ja hänen tyttöystävänsä tulivat vanhemmiksi nuorina. Tytön äiti ei sitä hyväksynyt. Tämä tyttö on minulle kuin oma tytär. Pystyy kertomaan jopa heidän suhteessaan olevista vaikeuksista. Koskaan en puolustele poikaani jos on käyttäynyt miesmäisen tyhmästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniäkokelaat ei o koskaan sopivia niitten mielestä. Vaikka kuinka muistat ,ostat ja viet tuliaisia, kiität ja kumarrat ja kannustat. Aina saa vaa haukut ja syytökset niskaan. En ala persettä nuolee ,ei o nii tärkee mun elämäs , vaik onki lapseni isovanhempi. Olkoo omis oloissaan ja miettiköön tekosiaan ja loukkauksiaan!!!

Vierailija
4/7 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muutamia kertoja suhteemme aikana on ollut välirikkoja anopin kanssa... Näiden jälkeen en enää voi luottaa anoppiin.

Lupasivat mm. tukea rahallisesti eräässä asiassa, mutta kun se tukemisen aika tuli, alkoivat haukkua meitä lyttyyn. Ei auttanut, kuin marssia pankinjohtajan juttusille. Parempi ehkä niin loppujen lopuksi, mutta luottamus meni.

Ja tiedän, etten voisi puha minun ja mieheni keskinäisestä suhteestamme anopille; hän asettuisi poikansa puolelle, ja minut teilattaisiin.

Vierailija
5/7 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä me aina " haukutaan" miestäni jos on tehnyt jotain miesmäisen tyhmää ;)

Vierailija
6/7 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on läheisemmät välit anoppiin kuin omaan äitiin. Istumme usein kahvilla ja puhumme joutavia (asiaa myös). Saattaa sujauttaa lähtiessään taskuuni " viikkorahaa" . Tietää,ettei minulla ole rahaa omiin " hömpötyksiin" . Joulu/synttärilahjaksi antaa lahjakortin esim. kampaajalle. Minulla paras anoppi :)

Vierailija
7/7 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään yhdessä juttuja ja vaikka olemme hyvin erilaisia (vrt dharma&greg sarjan dharma ja gregin äiti :)) niin silti homma toimii loistavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän