itku pääsi..
odotin edes valmiskakkua, mutta ei.. Meillä on kaks lasta ja kolmas tulossa. Eilen sain kukan, kun mies kävi kukkia pyynnöstäni minun äitille ja mummolle ostamassa. Tänään patistelin miestä aamuvellin laittoon lapsille ja mutisi, että miksi hänet herätit, kun olit jo hereillä.. Minä että äitienpäivän vuoksi. Sitte piti kerjätä, että sai aamukahvin sänkyyn ja siinä olikin kaikki. Join kahvia ja aloin itkeen. Mies ei tietenkään huomannu ku nukahti jo uudestaan. En minäkään enää sitten viitti muista.. On se niin vaikeaa. (No myönnettäköön että varmaan rakaushormonitki vähä myllertää, mutta silti)
Kommentit (16)
Miks et oo tyytyväinen siihen mitä on?
Hyvää äitienpäivää meille kuitenkin : )
paskamaista, kun odotukset herää ja sitten jos ei mene niiden mukaan niin harmittaa.
varttia vaille seitsemän täyttämään pyykkikonetta. Mies keitti itselleen aamukahvit kahdeksan maissa muttei laittanut minulle yhtään mitään. Lipunkin vedin itse salkoon. Lauloivat sitten lasten kanssa aamupalapöydässä onnittelulaulun, kun esikoinen kysyi, että eikös tänään ollut äitillä juhlapäivä. Lahjaa en edes odottanut, mutta ei minua itketä, aluksi ärsytti, nyt ei enää sitäkään. Mies lähti nyt lasten kanssa ulos ja käski minut nukkumaan :)
Onhan se selvä asia että ÄITIENPÄIVÄNÄ muistetaan äitejä,MUISTETAAN edes sillä kakulla!!
Helppo sellasten haukkua ja mollata AP:ta jotka saa aina kaikkee ukoltaan äitienpäivänä,kaikilla ei oo niin " vaaleenpunaista" kaikki.
että ei sen lahja voi olla vaikka ruokaa tai siivous...
mutta kun ei tunnu sitäkään saavan!!
Olen ollut äiti nyt 19 vuotta. Yleensä mies ja lapset laittavat äitienpäivänä aamupalan, mutta nyt lapset nukkuvat, kun valvoivat myöhään euroviisujen takia. En minä enää osaa mitään odottaakaan. Ihan hyvä näinkin.
Meillä se on ainakin normaalia joka viikonloppuista (ja välillä arki-iltaista) toimintaa, sillä minä kotiäitinä olen lasten kanssa joka päivä ulkona ja lapsetkin tykkäävät välillä tehdä isän kanssa ulkona jotain, koska isä jaksaa esim. pelata palloa paljon kauemmin kuin minä. Toki välillä ulkoillaan koko perhe yhdessäkin.
Meilläkään ei äitienpäivää mitenkään erityisesti ole juhlittu tai muistettu mieheni puolelta. Lapsilta sain jo eilen kerhoissa tehdyt lahjat, kun eivät täpinöissään jaksaneet odottaa tähän päivään. En tosin mitään erityistä kaipaakaan, vaikka olisihan se tietysti aika mukavaa saada joskus vaikka kukkia...
Mieheni on kuitenkin ihanasti läsnä arjessa ja elämässä, joten juhlapäivien muistamattomuus ei kaada meidän suhdetta yhtään mihinkään.
valittaa siitä mitä mies ei tee-ei muista jne
ite jouduin nousta ku lapset heräs. ja siellä se ukko nukkuu krapulansa pois. veti eilen semmoset kännit että pois alta. =(
on todella surullinen olo ku ite panosti isänpäivänä. oli kakkuu ja lahjaa. no, joku sanoo varmaan että omapa valinta ku ukon otti. ei vaan tajuu että on tultu tähän. en vaadi kukkia tai lahjaa mutta lämmittäis sydäntä jos joskus edes joku osottais kiitollisuutta siitä mitä teen tän perheen eteen.
Ettehän te ole teidän aviomiestenne äitejä. On teillä ihme odotuksia isien pitäisi tehdä lasten kanssa yhdessä teille jotain, ei yksin. Vai kuinka se menee. Hyvää äitienpäivää toivoo yksi isä.
Vierailija:
Ettehän te ole teidän aviomiestenne äitejä. On teillä ihme odotuksia isien pitäisi tehdä lasten kanssa yhdessä teille jotain, ei yksin. Vai kuinka se menee. Hyvää äitienpäivää toivoo yksi isä.
Nyt on äitienpäivä ja silloin KAIKKI muistaa KAIKKIA äitejä!! Eli siis on kohteliasta toivottaa jopa naapurin rouvalle HYVÄÄ ÄITIENPÄIVÄÄ!!! Jos vaimosi hoitaa ja synnyttää SINUN lapsesi niin mikä siinä on ettet voi häntä siitä muistaa ja KUNNIOITTAA???
T: Äiti jonka mies on ulkona lapsen kanssa tekemässä pihalaatoitusta, jotta äiti saa lukea rauhassa ja antoi 100¿ lahjakortin puutarhaliikkeeseen sekä kortin. Tietty tarjosi aamiaisen ja hoiti lapsen täydellisesti aamulla. Jopa huomasi pukea sille kauniit vaatteet sävy sävyyn!
Moista moukkaa en miehekseni huolisi jolla ei ole tuon vertaa YLEISSIVISTYSTÄ!
Minua suututtaa naiset, jotka odottavat että miesten pitäisi muistaa heitä äitienpäivänä. Minä olisin kiitollinen kaikesta extrasta mitä mies keksii, mutta ei ikinä tulisi mieleeni odottaa edes aamukahvia mieheltä itselleni silloin.
Itse sain Frödingen kakkua ja lapselta ihania taideteoksia. Meillä on ollut todella ihana aamu. Rento, ei turhaa hössötystä.
Kun on melkein kolme lasta, niin te olette jo aika pitkään olleet yhdessä.
Meillä mies sanoi eilen illalla, että hän sanoo " hyvää äitienpäivää" jo nyt, jotta ei sitten sunnuntaina unohda. Kun tunnen mieheni, niin se oli mielestäni hellyyttävää.
Toivottavasti vain raskaushormonit myllertää, kun sinulla itku pääsi. Onnea tähänkin äitienpäivään!
Tsemppiä!