Mitä viette päiväkodin kevätjuhlaan hoitajille?
Vinkkejä otetaan vastaan :) Kuudelle hoitajalle pitäisi jotain keksiä.
Kommentit (64)
Itse aion viedä vasta kun jäämme kesälomalle.
Meilläkin oli tänään juhlat nimittäin.
ja rahalla ostetaan sitten matkalahjakortti tai annetaan ihan rahana hoitajien virkistykseen käytettäväksi.
Tänä vuonna summaa on nostettu, eli kauimmin olleet maksavat 20 euroa ja lyhyemmän ajan olleet sitten vähemmän, esim. kympin. Summan saa toki itse päättää, mutta en kehtaa laittaa vähempää kuin muut, koska meidän poitsu on ollut siellä yli 4 vuotta ja on " virkaiältään" toiseksi vanhin koko porukasta.
on napattu ilmaiseksi ukon työpaikalta kevätlahjaksi
vrt joku tuossa sanoi että antaa semmoisia lahjaksi.
ja lisäksi aivan ihanat pikkukirjat, joissa ajatuksia ja mietelmiä ihanin piirroskuvin!
Kirjan kannessa lukee kultakirjaimin Kiitos; 2e kpl.
Neljä tätsyä meillä, lisäksi koululaisten 2 opea saavat saman paketin!
On tämä helevetti vie mennyt hankalaksi nykyään.
jouluna vein hierontalahjakortin ja oli tosi tykätty !!
että pitäisikö meidän siis viedä ensi viikolla lahjukset hoitajille, vaikka lapsemme ovat hoidossa vielä kuukauden sen jälkeen ja jäävät lomalle sitten, kun päiväkoti menee kiinni? Tuntuu jotenkin oudolta ajatukselta, mutta onko näin siis tapana?
Jouluna veimme lahjat viimeisenä hoitopäivänä ennen joululomaa, ja se tuntui ihan luontevalta.
---viimeksi vein
Johanin puutuotteita
ja
Puttipajan tuotteita( kynttilöitä ym.)
ja
nyt olen ostanut postista marimekon kortteja
ja
varmaan jotakin kaunista ostan taas ( en kukkia)
Ihan siedettävää valkkaria saa jo 6 eurolla. Siis tiedoksi hänelle, joka ajatteli, että ainaskin kympin maksaa. Ite nimittäin ostin justiinsa australialaista 6 euron valkkaria ja hintaansa nähden ihan hyvää.
Vaan jotensakin mukavammalta tuntuisi joku yhteinen kaikille, siinä silloin saisivat osansa niin vakituinen henkilökunta kuin sijaiset ja opiskelijatkin. Kahvihuoneeseen itseleivottu suolainen piirakka tai pikkuleipiä tai kuivakakku tms. ja kukka pöydälle, esim. olisi ihan hyvä juttu. Mutta tilanne tietysti toinen, jos päiväkoti menee kiinni lomqn ajaksi tms.
meidän eskarilaista kuljettaa taksit ja heille olen vienyt joulun alla kimppaan taksiasemalle joulukortin ja kahvipaketin tai suklaarasian tai kakun. Molemmat muksut ( eri vuosina) on kovasti tykänneet kuljettajista ja aina on kertomista tyyliin: taksitäti sanoi... taksitäti ajaa silleen... jne
itse sain viiniä ym, mutta vein ne samantien anopille...
Meitsi joutuu ostaa seitsemälle ja 1 hierontakerta maksaa 40-50 e. Ei onnistu näillä sihteerin palkoilla :D
on ihan idioottimaista ja junttimaista mennä ostamaan opelle jotain kosmetiikkaa tai viiniä. Siis niiiiin junttia. Siis jos aikuinen ihminen näin tekee lapsen puolesta.
Kyllä lapsen askartelema kortti saa riittää. Siihen jokin yksittäinen kukka kaveriksi.
Ihan järjetöntä, jos ope saa 20 erilaista askarreltua saviruukkua och så vidare.
Satun itsekin olemaan ope, tosin lukiossa. Kerran sain jäätyäni äitiyslomalle puukukan ja muutakin roinaa. Muistaminen liikutti minut kyllä kyyneliin asti, mutta en todellakaan enää tiedä mitä tekisin noilla hirvityksillä. Kukat ovat kohteliasta vastapuolta kohtaan. Ne ilahduttava, mutta eivät jää vainoamaan.
Saadaan penkkareissa aina jotain pysyvää opiskelijoilta. Pitäisi jo ihan kaappi niitä varten ostaa. Tosin monesti ne ovat halpaa huumorikamaa, joten niitä voi aika hyvin mielin antaa lahjaksi. Mutta en viittis Nico-Petterin askartelemaa ruukkua antaa eteenpäin lahjaksi.
n ainakin kaikki vielä ovat töissä..
Nyt kun lapsista enää nuorin on hoidossa ja hänkin pph:lla tulee lahjottua vähän henkilökohtaisemmin.
Tänä vuonna vain noita " lahjottavia" on kaksi opettajaa, 3 tanssiopettajaa, 2 kerho-ohjaajaa ja tämä perhepäivähoitaja. :D Kukkakauppa tyhjäksi ja vierailu makeistukkuun?
Itsekin olen " lahjottavien" listalla keväisin ja jouluisin. Saan lapsilta kaikkea itse tehdystä kortista jääkaappimagneettiin ja iittalan kynttilänjalkoihin. Parasta on syötävät lahjat, kukat ja lasten tekemät kortit. Kortit jää talteen, krääsä lähtee kiertoon...
Oman ryhmän hoitajille, jotka ovat ne " varsinaiset" .
Apulainen ja kokki ovat myös " vakiokalustoa" ja siksi heitäkin muistetaan, mutta ei noita satunnaisia harjoittelijoita.
pienikin omatekoinen kortti on ihana!
viinipullot, ruukkukukat jne on jo luksusta!